Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tagg, fattar inte varför jag inte fått avisering om den
Tack för tagg, fattar inte varför jag inte fått avisering om den![]()
Vill du leka?Har ev en som behöver hoppa av.
Hade inte fått avisering men fick avisering på glömmerallt´s tagg nu! Jag vet inte om jag kan..Jag ska på utställning på lördag och är rädd att jag inte kommer ha någon energi till leken då :SVill du leka?Har ev en som behöver hoppa av.
Du glömde anmäla dig*puffar*
tyvärr har jag inte riktigt tid för något annat än popcornläsning just nu, så jag ser fram emot att snart få läsa en lek igenDu glömde anmäla dig![]()
Inte ens LL:ande?tyvärr har jag inte riktigt tid för något annat än popcornläsning just nu, så jag ser fram emot att snart få läsa en lek igen![]()
Du glömde också!Du glömde anmäla dig![]()
Haha, ja jag avvaktar när lekstart blir, om det kommer bli twister/omvandlingar om vi har en LL (det kanske drar ut så på tiden att det är dax för Gabby?).Du glömde också!![]()
Det blir ingen lekstart utan deltagareHaha, ja jag avvaktar när lekstart blir, om det kommer bli twister/omvandlingar om vi har en LL (det kanske drar ut så på tiden att det är dax för Gabby?).