Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy sjutton.Jag tror inte att jag orkar just nu, maken ligger inlagd igen, infektion efter operationen och de håller på och funderar på hur de ska lösa det. Men tack ändå.
Går bra för migFör mig är det helt ok att vänta till torsdag så @glömmerallt kan vara med i en enkel lek. Vad säger ni andra?
För mig är det helt ok att vänta till torsdag så @glömmerallt kan vara med i en enkel lek. Vad säger ni andra?
För mig är det helt ok att vänta till torsdag så @glömmerallt kan vara med i en enkel lek. Vad säger ni andra?
Tyvärr tycker jag inte det är kul att leka längre, håller mig hellre till att vara LL.
Vad rart! Men inte behöver ni vänta för min skull.
(För övrigt kan jag vara med även om första röstning är på torsdag men jag kommer troligtvis inte orka bidra med så mycket mer än just rösten då i så fall. )
Jag kan vara med om det behövs för att få ihop en lek.Vi behöver ändå ha en till anmäld.
Jag väntar för min egen skull, jag är egoistisk nog att vilja spela med digVad rart! Men inte behöver ni vänta för min skull.
(För övrigt kan jag vara med även om första röstning är på torsdag men jag kommer troligtvis inte orka bidra med så mycket mer än just rösten då i så fall. )
Grattis på födelsedagen @Mirtai!LL Habina som sagt, vill någon annan vara LL så hojta, jag har precis varit. Kommer inte ha nåt tema tror jag.
1. Sookie
2. LenaH
3. Niyama
4. quarter4ever
5. Idahoe
6. Artline
7. cirkus
8. Lobelia - Kan ju inte missa även lek 2 av Habina
9. hemlig
10. Blacksmithfarm
11. glömmerallt
12. Mirtai