Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaså du räknar stenhårt med att vara vid liv då?Blir bra men jag kommer ha dåligt med tid på fredag
Ja. Speciellt eftersom jag tror det är söndag idagJaså du räknar stenhårt med att vara vid liv då?
Fråga vår obefintliga LL för säkerhets skull.Får jag rösta på mig själv? Jag är helt klart skumast
Äsch det är lååångt till fredag! (Säger jag som ska lämna in en tenta då...)Blir bra men jag kommer ha dåligt med tid på fredag
Och jag som trodde du spelat längre än mig...Jisses vilket minne ni alla har! Och främst @quarter4ever som även kommer ihåg ANDRAS roller
Och den där röstkuppen är helt borta, nu får du berätta mer för jag kommer inte ihåg något av den
Min första lek hände någon gång på forntiden, det var "Kackel i Hönsgården" och enda anledningen till att jag kommer ihåg det var att min roll var Kyckling Gullefjun......
edit: Och ibland är den här sökfunktionen på forumet fantastisk bra - vi har visst diskuterat "första lekar" tidigare Där fick jag iaf svar att LL för min första lek var visst @Blacksmithfarm
Säger detsammaWhaat, började @Blacksmithfarm leka före @Paddington ? Mind=Blown!
Vet inte. Minns att första leken jag läste här så var @Heulwen LL.Jag minns när Paddi började. @Blacksmithfarm tror jag lekte innan mig?
Var Paddi med när du började?@Blacksmithfarm jag började leka före @Paddington (men inte så långt före tror jag) och du "fanns" redan när jag började!
LL Habina
1. Sookie
2. LenaH
3. Niyama
4. quarter4ever
5. Idahoe
6. @Artline ? (Är det inte dags att låta folk förvirras lite igen?)
7. cirkus
8.
9.
10.
@glömmerallt tror det blir en ganska "enkel" lek nu (alltså inte så många specialroller)?
Jag tror inte att jag orkar just nu, maken ligger inlagd igen, infektion efter operationen och de håller på och funderar på hur de ska lösa det. Men tack ändå.
Åh, så jobbigtJag tror inte att jag orkar just nu, maken ligger inlagd igen, infektion efter operationen och de håller på och funderar på hur de ska lösa det. Men tack ändå.
Jag tror inte att jag orkar just nu, maken ligger inlagd igen, infektion efter operationen och de håller på och funderar på hur de ska lösa det. Men tack ändå.