Vad betyder "mildare sidbyte"?Såg att det skrevs om omvandlingar och det hade jag inte tänkt ha, däremot kan det bli mildare sidbyte. Men bara om den egna sidan inte har chans att vinna längre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad betyder "mildare sidbyte"?Såg att det skrevs om omvandlingar och det hade jag inte tänkt ha, däremot kan det bli mildare sidbyte. Men bara om den egna sidan inte har chans att vinna längre!
Vad betyder "mildare sidbyte"?
Tror du leken hinner igång till dess?Får nog tyvärr hoppa den här omgången, har fullt upp hela nästa vecka.
Eftersom ingen lek vara på G passar jag på att putta upp tråden och föreslå en liten träff i sommar
Kanske hemma hos @Habina nu när hon flyttar ner till civilisationen![]()
du kan få en badanka i inflyttningspresent....Kanske precis vad jag redan lovat flera...
Måste bara först få dit lite möbler.@Paddington är lovad poolparty, men det är lite oklart om jag får låna hyresvärdens pool. Annars får vi fixa plaskdamm.
![]()
du kan få en badanka i inflyttningspresent....![]()
Diamantring,Oh! Inflyttningspresenter... Så långt har jag inte ens tänkt.Ska skriva låååång önskelista.
Det ska vara 2 st _@bollen_ försökte PMa dig men det studsade.
Jippie!! Vi har en LL !!!!LL: Myrten (& @Artline ?)
Deltagare:
1. glömmerallt (om det blir blir omvandlingar elller superdupertwistat så står jag över)
2. cirkus
3. quarter4ever
4. Sookie
5. hemlig
6. Snurrfian
7. Madalitso
8.
9.
10.
11.
12.
Jag hade ju gått i pension, men nu har jag en massa idéer. Inga omvandlingar! För övrigt kan det mesta hända.
kan se till att hojta på dig på antingen det ena eller det andra sättetKanske jag kan få be om tagg (eller rop på fb! eftersom taggarna funkar dåligt) närmre lekstart. Vill gärna vara med men är några dagar till veckan som är osäkra!
Vad bra!kan se till att hojta på dig på antingen det ena eller det andra sättet![]()