Jag tycker det låter som att LL hade det tuffaste uppdraget i den leken med att ha koll på alla trollningar och dess effekter - eller inte sas
Ja, herregud vad pm som ska komma rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det låter som att LL hade det tuffaste uppdraget i den leken med att ha koll på alla trollningar och dess effekter - eller inte sas
Nej det är jättebra för det gör att du och @Niyama inte kan spotta ur er 8 sidor per natt!En lista för lek i nästa vecka och så får vi se om det kan bli av. @LenaH @Snurrfian
LL ?
1. Niyama
2. LenaH
3. Snurrfian
4. quarter4ever
5.
6.
7.
8.
9.
10.
men börjar som sagt kl 6 varje morgon och endast en frukostrast mellan 9-9,30 innan jag slutar kl 14.30 (vi jobbar in lunchen) och i princip noll tid att vara på telefonen om det inte är ovanligt lugnt på jobbet eller om jag inte behöver köra då kanske jag hinner med att skriva något litet under dagen
SÅ ingen nu tycker det är konstigt att jag inte deltar som vanligt - eftersom det uppkommer argumentation om det hela tiden så hamrar jag in det än en gång
Nej det är jättebra för det gör att du och @Niyama inte kan spotta ur er 8 sidor per natt!
Gillar när ni har olika dygnsrytm...
Ja men även om hon lever så kan hon inte sitta uppe HELA nätterna!Handlar inte om dygnsrytm, Q dog ju
fnissNej det är jättebra för det gör att du och @Niyama inte kan spotta ur er 8 sidor per natt!
Gillar när ni har olika dygnsrytm...
Det är enklare, då kan man scrolla...fniss
Inse hur många inlägg på raken det blir av oss båda i leken- på olika tider
fniss
Inse hur många inlägg på raken det blir av oss båda i leken- på olika tider
Ja men även om hon lever så kan hon inte sitta uppe HELA nätterna!
Det är enklare, då kan man scrolla...
Det skulle inte alls vara avslöjande!Vi borde få vara tvillingar eller i lyan tillsammans
ja du och jag har aldrig varit vare sig det ena eller det andra än - hade skitkul när jag var tvilling med mig själv då jag körde med dubbelnick men hade ju ingen annan att klura med - vilket ju är det roligaste med att vara tvilling eller i lyanVi borde få vara tvillingar eller i lyan tillsammans
ULV ULV ULV!!!Det är enklare, då kan man scrolla...
Det skulle inte alls vara avslöjande!
Fast låt inte mig hamna i lyan med er två...
Det är ingen fara med en i taget (herregud jag är inte så sparsam heller) det är mest när ni måste förtydliga allting 18 gånger för varandra som det blir mååånga sidor att popcornläsa.Äh, både jag och Q jobbar ju på att skriva mindre. Förr eller senare lyckas vi ju?
Hamnar du i lyan med oss kan vi ha en konversation utan dig och bara delge dig viktiga saker
det är mest när ni måste förtydliga allting 18 gånger för varandra
Herregud, jag har varit tvilling med @quarter4ever en gång. Oerhört trevligt visserligen, men jag har för mig att LL sa att vi hade fler inlägg i vår konversation än vad lyan hade som dessutom var rätt mångaVi borde få vara tvillingar eller i lyan tillsammans
Tänk dig den gången jag var tvilling med @Derring-Do och blev omvandlad till ond och hamnade i lyan också?Herregud, jag har varit tvilling med @quarter4ever en gång. Oerhört trevligt visserligen, men jag har för mig att LL sa att vi hade fler inlägg i vår konversation än vad lyan hade som dessutom var rätt många
menade du inte delfiner?Nej, ni är fan elefanter allihop