Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Sasse och övriga: vad menar ni med twistlek? Känns som betydelsen har börjat bli lite fler specialförmågor? När jag skriver twistlek menar jag typ nåt helt oväntat stoppar LL in mitt i leken eller nåt helt hopplöst (alla kan trolla :p). Alltså jag tycker inte varken du eller Myrten brukar ha så twistade lekar, vanligtvis.

För min del skulle jag vilja ha betydligt mer konstigheter än vad jag vanligtvis har. Jag tycker inte heller att mina lekar är twistade, men det beror nu för tiden på att deltagarna ofta inte önskar det.

Ramlat av? Oh nej, när jag ramlar av får jag aldrig hjärnskakning.. Nej jag råkade jobba.. helt livsfarligt alltså ;)

Skulle gå till bilen och glömde av trottoarkanten och landade på knäet och med huvudet rätt in i bilen :angel:
Glasögon till tant? :angel:

Fast jag skulle hålla den riktiga anledningen för mig själv, folk har mer sympati om man skadar sig vid utövande av risksport, särskilt i din ålder. :angel:

För min del skulle jag vilja ha betydligt mer konstigheter än vad jag vanligtvis har. Jag tycker inte heller att mina lekar är twistade, men det beror nu för tiden på att deltagarna ofta inte önskar det.

Ah okej. Ja, jag tycker ofta det typ varnas för twistad lek - jag står över - sen läser jag leken och ba "var är twisten då?" :laugh:

Glasögon till tant? :angel:

Fast jag skulle hålla den riktiga anledningen för mig själv, folk har mer sympati om man skadar sig vid utövande av risksport, särskilt i din ålder. :angel:

Nej för sjutton , det är ju mer pinsamt om folk tror jag ramlat av min häst
:laugh::laugh::laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 296
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 730
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V