Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker också det! Men nästa lek får du låta bli att dö direkt, det blir så ensamt :(
Ja men vad faaaaaan (som Johan Falk brukar säga)
Det beror ytterst sällan på vad jag vill ju...(ULVSKRÄLLEN_- ffa fårulvareländen :mad::cool::D ).... sedan kan jag offra mig glatt oavsett vilken sida jag tillhör
:p
och just i denna leken så hade jag...... viktigare saker för mig inför internationella kvinnodagen :o
(men jag lovar att de inte var till kvinnors nackdel- eller hur man ska uttrycka det- i vart fall inte till min nackdel tvärtom snarare :D )
så var ganska nöjd såsom som bybo bli lynchad tidigt och inte riskera att rädda mig själv på bekostnad av en annan ledande god roll- vilket ofta är fallet i dL1 .

Ja men vad faaaaaan (som Johan Falk brukar säga)
Det beror ytterst sällan på vad jag vill ju...(ULVSKRÄLLEN_- ffa fårulvareländen :mad::cool::D ).... sedan kan jag offra mig glatt oavsett vilken sida jag tillhör
:p
och just i denna leken så hade jag...... viktigare saker för mig inför internationella kvinnodagen :o
(men jag lovar att de inte var till kvinnors nackdel- eller hur man ska uttrycka det- i vart fall inte till min nackdel tvärtom snarare :D )
så var ganska nöjd såsom som bybo bli lynchad tidigt och inte riskera att rädda mig själv på bekostnad av en annan ledande god roll- vilket ofta är fallet i dL1 .
och pst
jag la ju min röst i senaste leken på en ulv i första DL , istället för att försöka rädda mig själv ;)
@LenaH betyder det att min ulvometer kan vara fungerande? ( iaf till minst 10% :angel: )

Jag laddar för att ha min nästa lek i maj, för då har jag semester. Så alla förbereder sig... ;)

Nädå, då blir det en enkel, vanlig lek. Lovar. :laugh:

Jag har semester snart (= ingen planerad datortid) så jag bommar.

Dessutom vill jag hålla twistlekar, men är ni sugna på en sådan lek någon gång får ni gärna hojta :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 391
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 296
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 118
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 730
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka