KBK!Jag är nog redo att lägga upp leken. Ska vi vänta på @Derring-Do eller köra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KBK!Jag är nog redo att lägga upp leken. Ska vi vänta på @Derring-Do eller köra?
Kör bara kör?
Du lär dig!Kör bara kör?
Det är okejuhum
Nu när det börjar dra ihop sig till lekstart så behöver jag berätta att jag fått ett nytt jobb som börjar kl 6 varje morgon så jag tror (obs inte VET) att det kan påverka när jag kan vara inne i leken och skriva
Kanske till glädje för vissa
Inte just denna gången p.g.a. tidsbrist, men jag återkommer när jag sitter strandad någonstans och har tråkigt.Som sagt, sorry Har lyckats blanda ihop dig med någon (oklart vem...)
Men du kanske vill testa?
Putt putt
Vem står på tur som LL?
fnissGärna nån som inte hinner leka eftersom vi var rätt få nu senast.
Verkar vara en dålig period för ulvlekar just nuGärna nån som inte hinner leka eftersom vi var rätt få nu senast.
Det går i vågor har jag märkt bara på mina få år sedan jag började lekaVerkar vara en dålig period för ulvlekar just nu
Det går i vågor har jag märkt bara på mina få år sedan jag började leka
Sedan helt plötsligt drar det fart som bara den när alla blir taggade att delta pga tema, eller annat- och blir engagerade
Jag ser fortfarande fram emot en lek med en taggad @Niyama , @Monstermom och
Yours Truly ( oavsett sida)
men det kan ju kanske bara vara jag det
happy friday!
Mm, jag har också märkt det. Nån som kan ställa till med ett supertema som alla är supertaggade på?
Ja! Det gör jag också! Tror dock en del kan bli lite skrämda av tanken på mig, dig och Monster i samma lek
Vi kan väl få ha en lek i vår smak en gång vi också?