Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Risken finns att jag inte har jättemycket tid, men blir det inte en lek där jag behöver läsa ikapp flera sidor varje dag (lagom lätt att veta i förväg :p) så kanske jag kan vara med.

Det verkar ju inte bli så många deltagare i alla fall.

LL: bollen__
Rätt "vanlig/enkel" lek

1. hemlig
2. Idahoe
3. bumpo
4. Snurrfian
5. quarter4ever
6. cirkus
7. Niyama
8. Hedinn
9.
10.

uhum
Nu när det börjar dra ihop sig till lekstart så behöver jag berätta att jag fått ett nytt jobb som börjar kl 6 varje morgon så jag tror (obs inte VET) att det kan påverka när jag kan vara inne i leken och skriva
Kanske till glädje för vissa :D

Om DL blir imorgon måste jag rösta innan kl 13, typ, jobbar till 21 och ska hämta hund och köra hem sen så är hemma förhoppningsvis kl 23 :p

Jag är nog redo att lägga upp leken. Ska vi vänta på @Derring-Do eller köra?

Det var ju igår hon skrev:
"Kanske eventuellt kan hinna leka beroende på när ni drar igång, det kan iallafall vara lönt att fråga mig när ni börjar få en full lista. :)"
Och hon skrev inte upp sig då så kanske tveksamt om hon kan idag?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar