Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte tyvärr.
Risken finns att jag inte har jättemycket tid, men blir det inte en lek där jag behöver läsa ikapp flera sidor varje dag (lagom lätt att veta i förväg ) så kanske jag kan vara med.
Risken finns att jag inte har jättemycket tid, men blir det inte en lek där jag behöver läsa ikapp flera sidor varje dag (lagom lätt att veta i förväg ) så kanske jag kan vara med.
Jag frågarKanske eventuellt kan hinna leka beroende på när ni drar igång, det kan iallafall vara lönt att fråga mig när ni börjar få en full lista.
Jag är på om det inte blir för många deltagare. Nybörjare som jag är så tycker jag det är svårt och ännu svårare med många att hålla koll på
Lena!!!!LL: bollen__
Rätt "vanlig/enkel" lek
1. hemlig
2. Idahoe
3. bumpo
4. Snurrfian
5. quarter4ever
6. cirkus
7. Niyama
8. Hedinn
9. @Emtherlia
10. Lena
Ja vafan!
Vi bör få ok av @Emtherlia först väl? och kan ju hoppas att @Derring-Do kan vilja joina också?Ska vi köra då? Jag hinner nog slänga upp leken ikväll
Du hade ingen aning om att jag heter Lena va? Du har alltid trott att jag heter LenaH med betoning på H?Lena!!!!
HAHA
exactemente!!!Du hade ingen aning om att jag heter Lena va? Du har alltid trott att jag heter LenaH med betoning på H?
För det har du läst i den här tråden: http://www.bukefalos.com/threads/hur-uttalar-du-ditt-anvandarnamn.1430867/
Vi bör få ok av @Emtherlia först väl? och kan ju hoppas att @Derring-Do kan vilja joina också?
Och kanske nån mer?
Någon måste ju dra igång lekenOm DL blir imorgon måste jag rösta innan kl 13, typ, jobbar till 21 och ska hämta hund och köra hem sen så är hemma förhoppningsvis kl 23
Jag är nog redo att lägga upp leken. Ska vi vänta på @Derring-Do eller köra?