Jag med. Som det är nu så tycker jag ändå att specialrollerna är väldigt tydliga med vad de vet.Jag önskar en lek med tillåtna hintar nån gång, men jag brukar vara ganska ensam om det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med. Som det är nu så tycker jag ändå att specialrollerna är väldigt tydliga med vad de vet.Jag önskar en lek med tillåtna hintar nån gång, men jag brukar vara ganska ensam om det
Det handlar om att prioriterafniss
motsatsen i det hela
inte tid med en "vanlig" lek men med en trepartslek?
men jag fattar
Det handlar om att prioritera
Jag med. Som det är nu så tycker jag ändå att specialrollerna är väldigt tydliga med vad de vet.
roligast för ulvarna/ onda kanskejag tycker det är en kul utmaning och variation. Har bara varit med i en lek på buke med tillåtna hintar (tror jag?) men det var en av de roligaste.
Ja typ, ja kanske inte direkt rollen för det blir trist men i stil med:Vad menas med tillåtna hintar? Att man får skriva ut sin roll?
Helst 12 va? Men visst går det att köra på 10 mednu är det helg och barnen har åkt till sin pappa och är borta en vecka
Så nu tycker jag () att det kan ramla in anmälningar så leken kan starta iaf till söndag?
hur många behöver du @bollen__ för att kunna starta leken?
vi behöver tagga lite folk då mao!Helst 12 va? Men visst går det att köra på 10 med
LL: bollen__
1. hemlig
2. Idahoe
3.
4. Snurrfian
5. quarter4ever
6. @cirkus (om start efter söndag?)
7. Niyama (om start tidigast söndag)
8.
9.
10.
Får hoppa denna gång då ni verkar på hugget och jag känner att min hjärna kommer glömma bort leken nu mitt i flytt och allting. Hoppas jag kan haka på nästa gång!
Njää, jag har minsann redan taggat folk till den här leken, sådesåvi behöver tagga lite folk då mao!
@Idahoe jag tror det är din tur nu
Eller om nån annan känner sig manad?
Avd Q väääldigt trött efter att ha gått upp kl 5 imorse på nytt jobb behöver sova - zzzzznark!!
Jag med och jag är i mycket nedstämd efter att Loreen inte ens kom till final i mellon så orkar inte tagga fler- kanske kan någon annan ta äver stafettpinnen att tagga?Njää, jag har minsann redan taggat folk till den här leken, sådeså
Jag med och jag är i mycket nedstämd efter att Loreen inte ens kom till final i mellon så orkar inte tagga fler- kanske kan någon annan ta äver stafettpinnen att tagga?