Skriv upp dig dåJag har en riktigt dum dag idag, så det skulle hjälpa att få läsa en rolig ulvlek...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skriv upp dig dåJag har en riktigt dum dag idag, så det skulle hjälpa att få läsa en rolig ulvlek...
Skriv upp dig då
Det var på tiden Q!LL: bollen__
1. hemlig
2. Idahoe
3.OutOfService - men det beror kanske på när leken drar igång?
4. Snurrfian
5. quarter4ever
6.
7.
8.
9.
10.
tycker att @Mammas och @cirkus kan anmäla sig också
@Niyama skidVM är snart slut
@Artline ska också vara med (har jag bestämt )
@Myrten hade väl mycket på jobbet fram till 1/3? (Eller kommer jag ihåg fel?) så nu kanske det passar att leka
Ja jag börjar bli leksugen
Om det inte blir omvandlingar eller nåt annat än två sidor kan jag vara med efter söndag. Just nu tar det tillräckligt med datortid att grotta ned mig i statistik, sträcktider etc .LL: bollen__
1. hemlig
2. Idahoe
3.OutOfService - men det beror kanske på när leken drar igång?
4. Snurrfian
5. quarter4ever
6.
7.
8.
9.
10.
tycker att @Mammas och @cirkus kan anmäla sig också
@Niyama skidVM är snart slut
@Artline ska också vara med (har jag bestämt )
@Myrten hade väl mycket på jobbet fram till 1/3? (Eller kommer jag ihåg fel?) så nu kanske det passar att leka
Ja jag börjar bli leksugen
Jag tror @bollen__ pratade om en mer "vanlig" lek? Borde väl kunna passa i så fallOm det inte blir omvandlingar eller nåt annat än två sidor kan jag vara med efter söndag. Just nu tar det tillräckligt med datortid att grotta ned mig i statistik, sträcktider etc .
Jäklar vilken koll @quarter4ever har! Helt riktigt att vi hade en deadline idag, dock är det fortfarande rätt mycket.
Men - jag är väl lite tvärt om och känner att jag gjort mitt när det gäller "vanliga" lekar. Om det dyker upp någon med tre sidor eller någon typ av omvälvande twist är jag på om tid finns, annars är jag som det känns nu pensionerad.
JAG vill!!!Jag skulle gärna hålla i en lek med tre sidor, men det känns inte som att det finns tillräckligt med deltagare som är sugna på det?
Det är sportlov och jag har barnen så har umgåtts med demDet var på tiden Q!
Jag är också gärna med på en sånJag skulle gärna hålla i en lek med tre sidor, men det känns inte som att det finns tillräckligt med deltagare som är sugna på det?
Ska köra en "vanlig" lek som är temalös eftersom jag suger på tema också lovar att det inte blir omvandlingar eller fler sidor än 2!Om det inte blir omvandlingar eller nåt annat än två sidor kan jag vara med efter söndag. Just nu tar det tillräckligt med datortid att grotta ned mig i statistik, sträcktider etc .
Den ser jag fram emot!!Jag kör gärna 3:e delen av min ring lek vid tillfälle, den har kanske inte 3 sidor men Gollum är sin egen sida
fnissJag vill också tresidor. En vanlig lek har jag inte tid med just nu