Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: bollen__

1. hemlig
2. Idahoe
3.OutOfService - men det beror kanske på när leken drar igång? :)
4. Snurrfian
5. quarter4ever
6.
7.
8.
9.
10.

tycker att @Mammas och @cirkus kan anmäla sig också :D
@Niyama skidVM är snart slut :angel:
@Artline ska också vara med (har jag bestämt :laugh:)
@Myrten hade väl mycket på jobbet fram till 1/3? (Eller kommer jag ihåg fel?) så nu kanske det passar att leka ;)
Ja jag börjar bli leksugen :cool:

1. hemlig
2. Idahoe
4. Snurrfian
5. quarter4ever
6.
7.
8.
9.
10.

@Myrten hade väl mycket på jobbet fram till 1/3? (Eller kommer jag ihåg fel?) så nu kanske det passar att leka ;)
Det var på tiden Q! :p :heart:

1. hemlig
2. Idahoe
4. Snurrfian
5. quarter4ever
6.
7.
8.
9.
10.

Om det inte blir omvandlingar eller nåt annat än två sidor kan jag vara med efter söndag. Just nu tar det tillräckligt med datortid att grotta ned mig i statistik, sträcktider etc :o.

Jäklar vilken koll @quarter4ever har!:rofl: Helt riktigt att vi hade en deadline idag:up:, dock är det fortfarande rätt mycket.

Men - jag är väl lite tvärt om och känner att jag gjort mitt när det gäller "vanliga" lekar. Jag har presterat så bra jag kan efter de förutsättningarna både som god och ond och även LL tror jag. Så det är nog over and out här.

Om det dyker upp någon med tre sidor eller någon typ av omvälvande twist är jag på om tid finns, annars är jag som det känns nu pensionerad. Men jag läser naturligtvis lekarna.

Jäklar vilken koll @quarter4ever har!:rofl: Helt riktigt att vi hade en deadline idag:up:, dock är det fortfarande rätt mycket.

Men - jag är väl lite tvärt om och känner att jag gjort mitt när det gäller "vanliga" lekar. Om det dyker upp någon med tre sidor eller någon typ av omvälvande twist är jag på om tid finns, annars är jag som det känns nu pensionerad.

Jag skulle gärna hålla i en lek med tre sidor, men det känns inte som att det finns tillräckligt med deltagare som är sugna på det?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar