Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur var det, var @Monstermom sugen på att leka, eller har jag drömt det?
@Luna har du tid nu?
@Derring-Do @Paddington @Sasse ?
Nu har jag slut på förslag tror jag ... Någon ny som är sugen på att pröva kanske?
Kan ha varit en dröm, ja...
Sorry, inte en halv chans att hinna på ett bra tag än, vilja eller ej.
Kom visst på ett sista gäng!
@Killaloe @Mirtai @Blacksmithfarm @Modest @Lenis (bäbis kanske sover nån gång? )
Kanske eventuellt kan hinna leka beroende på när ni drar igång, det kan iallafall vara lönt att fråga mig när ni börjar få en full lista.Hur var det, var @Monstermom sugen på att leka, eller har jag drömt det?
@Luna har du tid nu?
Nu har jag slut på förslag tror jag ... Någon ny som är sugen på att pröva kanske?
Har Inte_ung någonsin lekt?@FiaM @fio @Ferrari
Hur är det, leker @glömmerallt eller @Inte_Ung längre? Inte sett till er på länge om jag minns rätt
Tror inte det en gissar att hon skulle vara skarp...Har Inte_ung någonsin lekt?
Har tyvärr inte tiden för lekar just nuHur var det, var @Monstermom sugen på att leka, eller har jag drömt det?
@Luna har du tid nu?
Kan mycket väl ha blandat ihop med någon annan...Har Inte_ung någonsin lekt?
Jag har ju redan varit med i år
Tack för tagg men jag kommer nog att pausa åtminstone fram till sommaren.@FiaM @fio @Ferrari
Hur är det, leker @glömmerallt eller @Inte_Ung längre? Inte sett till er på länge om jag minns rätt
Jag har aldrig lekt dessa lekar.Hur är det, leker @glömmerallt eller @Inte_Ung längre? Inte sett till er på länge om jag minns rätt
Som sagt, sorry Har lyckats blanda ihop dig med någon (oklart vem...)Jag har aldrig lekt dessa lekar.