Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Paddan :heart måste tyvärr hoppa av som leklekare å jag tar över spakarna, och jag är väldigt kompetent!:p

Leken kommer upp ikväll, första DL i morgon tisdag

Anmälan stänger vid 18, därefter lottas rollerna. Det går att anmäla sig fram till dess.
Jag hade ju seriöst hoppats på Paolo Roberto, betydligt snyggare men det får väl gå med dig ändå...

Paddan :heart måste tyvärr hoppa av som leklekare å jag tar över spakarna, och jag är väldigt kompetent!:p

Leken kommer upp ikväll, första DL i morgon tisdag

Anmälan stänger vid 18, därefter lottas rollerna. Det går att anmäla sig fram till dess.
Jag som hade hoppats på lite ögongodis när jag vilar mig mellan drinkarna.

Att det är kul kanske? ;) Så anonym är kanske inte LL men hela grejen är rätt rolig! :D

Nä, jag tycker inte det är kul. Både jag och andra har ju LL vi mer och mindre gärna vill leka med, så jag vill nog gärna veta. Framför allt för min uppenbarligen bristfälliga förmåga att uppfatta oskrivna regler, så vill jag bara vara med om det är en LL som jag upplever som tydlig. Jag pallar ärligt talat inte att tabba mig igen, just nu.

Nä, jag tycker inte det är kul. Både jag och andra har ju LL vi mer och mindre gärna vill leka med, så jag vill nog gärna veta. Framför allt för min uppenbarligen bristfälliga förmåga att uppfatta oskrivna regler, så vill jag bara vara med om det är en LL som jag upplever som tydlig. Jag pallar ärligt talat inte att tabba mig igen, just nu.
Jag uppfattar det så att det helt enkelt är @Paddington som har gått in i rollen som LL och i lekens anda även hon bytt namn, nu till @Harald_Treutiger
Jag tycker om att leka med dig så jag hoppas att du vill vara med och leka framöver! :heart

Eh, jag har inte sovit sen igår natt nångång så jag fattade inte del :o Jag tolkade "Paddan :heart" som att något hänt som gjorde att Paddan inte kunde vara LL.
Äh @Paddington :love: har väl lite distans och humor när hon skriver om sig själv som Paddan :heart, som hon ogillar, det är ju ingen som egentligen använder det om de inte vill retas eftersom hon sagt att hon inte gillar det.

10 mot 1 att Paddis och Harald är samma person:banana:

Äh @Paddington :love: har väl lite distans och humor när hon skriver om sig själv som Paddan :heart, som hon ogillar, det är ju ingen som egentligen använder det om de inte vill retas eftersom hon sagt att hon inte gillar det.

10 mot 1 att Paddis och Harald är samma person:banana:

Alltså jag trodde att det hänt nåt, därav hjärtat liksom. Jag har inte ens fattat att att hon ogillar Paddan? :o Jag skriver alltid Paddan om henne :o.

Ja NU har jag också fattat att de är samma person.

Jag uppfattar det så att det helt enkelt är @Paddington som har gått in i rollen som LL och i lekens anda även hon bytt namn, nu till @Harald_Treutiger
Jag tycker om att leka med dig så jag hoppas att du vill vara med och leka framöver! :heart
Du tolkar helt rätt. Kräver man att alla deltagare måste byta till namn jag bestämt för att det ska funka m temat så får jag ju göra samma sak :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar