Jag ska inte vara med heller, eller ser du någon Lobelia på anmälningslistan?
Hahahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska inte vara med heller, eller ser du någon Lobelia på anmälningslistan?
Nä, så det stämmer ju. Inga vinnarinstinkter, vågar inte ens vara med och lekaJag ska inte vara med heller, eller ser du någon Lobelia på anmälningslistan?
Jag verkar inte så välkommen, jag som kommit seglande på en planka. Är det pakter redan, innan rollerna delats ut?
Jag vill redan nu säga att jag tar ofta siesta mitt på dagen. Sådär mellan kl 8 och 20. Så mina bidrag till lägret måste ske andra tider. Ja på natten sover jag förstås. Innan ni blir sura, tänk på att en kropp i vila förbrukar mindre energi.
Men jag hinner ju inte leka så det spelar ju inte så stor roll!Spännande lek med hemliga nick! Men går det ut på att avslöja varandras nick eller är det som vanligt fast med hemliga nick?
Annars har ju moderatorerna en jäkla fördel om dom vill!
Och ja, jag tror dom vill fuska , särskilt @LenaH
Det stämmer bra det @LenaHMen jag hinner ju inte leka så det spelar ju inte så stor roll!
Men jag antar att det är som vanligt fast med andra nick eller? @Harald_Treutiger
Alltså bara jag får ligga är jag nöjd, helst med något snyggare än den där @Jochenmedbaguetten
Ny lista!
LL:
1. Paddington (beror på när leken startar, men hinner inte före helgen)
2. Paow/Habina? Oklart vem det blir...
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
jag kan köra min lek om inte @glömmerallt vill göra comeback ?
Åh! Om jag inte ska LLa m @glömmerallt så vill jag leka i din lek får sno tid från.. Nåttjag kan köra min lek om inte @glömmerallt vill göra comeback ?
Avvaktar och ser om hon kommer in innan jag sätter upp mig som LL