Får vi våra roller till det nya nicket eller till vårat vanliga nick? Så man inte missar nått här va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till nya nicketFår vi våra roller till det nya nicket eller till vårat vanliga nick? Så man inte missar nått här va?
För mig ser det likadant ut. Har du kollat inställningarna ? Eller har du annan webbläsare till detta nicket kanske ?Jag fattar fortfarande inte? Är det verkligen bara jag som märker att forumet ser helt annorlunda ut med detta nicket?
Nog för att jag är erkänt blåst va? Men ändå
Du kanske ska prova att blondera dig och se om det känns bättre då? Det brukar jag tycka!Jag fattar fortfarande inte? Är det verkligen bara jag som märker att forumet ser helt annorlunda ut med detta nicket?
För mig ser det likadant ut som vanligt. Du kanske har andra inställningar på ditt andra nick?Jag fattar fortfarande inte? Är det verkligen bara jag som märker att forumet ser helt annorlunda ut med detta nicket?
För mig ser det likadant ut. Har du kollat inställningarna ? Eller har du annan webbläsare till detta nicket kanske ?
Du verkar ju inte ha den rosa menyn på ditt ordinarie nick. Det kan du ändra i inställningarna har jag för mig.Nä varför skulle jag byta webbläsare bara för att jag byter nick? Såååå blåst är jag inte Inställningar hmm hur menar du då?
såhär ser det ut för mig med det nya nicket
Och så här ser det ut på mitt ordinarie nick och det enda jag har gjort är ju att jag har loggat ut och sen loggat in på mitt vanliga? ?? Å nu hoppas jag verkligen inte att mitt ordinarie nick syns här någonstans som jag har missat
Du verkar ju inte ha den rosa menyn på ditt ordinarie nick. Det kan du ändra i inställningarna har jag för mig.
Nä varför skulle jag byta webbläsare bara för att jag byter nick? Såååå blåst är jag inte Inställningar hmm hur menar du då?
Och så här ser det ut på mitt ordinarie nick och det enda jag har gjort är ju att jag har loggat ut och sen loggat in på mitt vanliga? ?? Å nu hoppas jag verkligen inte att mitt ordinarie nick syns här någonstans som jag har missat
Jo men jag tror att de delarna hör ihop med där man kan ställa in om man vill ha den rosa menyn osv. Som sagt/eller där man ändrar stil.Det spelar mindre roll.. men namnet står på mitt nya nick tex, det gör det inte på ordinarie nicket utan där finns bara en pytte profilbild, sen har jag alla ämnen på hela buke på mitt nya nick längst upp men inte på mitt gamla osv. Så det är rätt mkt som skiljer?
Jo så var det, testade nu. Längst ner i vänstra hörnet kan du ändra stil @Emma_Andersson ditt nya nick har standardstilen och ditt ordinarie nick har originalstilen.Jo men jag tror att de delarna hör ihop med där man kan ställa in om man vill ha den rosa menyn osv. Som sagt/eller där man ändrar stil.
Jo så var det, testade nu. Längst ner i vänstra hörnet kan du ändra stil @Emma_Andersson ditt nya nick har standardstilen och ditt ordinarie nick har originalstilen.
Du behöver ändra standardbil till originalstil på din nya, du gör det längst ner till vänster.Nä varför skulle jag byta webbläsare bara för att jag byter nick? Såååå blåst är jag inte Inställningar hmm hur menar du då?
Ja nu var du tvåa på bollenDu behöver ändra standardbil till originalstil på din nya, du gör det längst ner till vänster.
Edit : Vådan av att inte uppdatera innan man postar. Någon annan hinner före.
Mhm. Standardbil var det ja. Inga vinnarinstinkter där inte.Du behöver ändra standardbil till originalstil på din nya, du gör det längst ner till vänster.
Edit : Vådan av att inte uppdatera innan man postar. Någon annan hinner före.
Jag ska inte vara med heller, eller ser du någon Lobelia på anmälningslistan?Mhm. Standardbil var det ja. Inga vinnarinstinkter där inte.
1,25 timmar kvar...Paddan måste tyvärr hoppa av som leklekare å jag tar över spakarna, och jag är väldigt kompetent!
Leken kommer upp ikväll, första DL i morgon tisdag
Anmälan stänger vid 18, därefter lottas rollerna. Det går att anmäla sig fram till dess.