Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså lite kaxigt kan vara sexigt, men du verkar tro att du är en riktig polis? Gammal verkar du vara av bilden också. Du kanske är lite för gammal för att vara med de riktiga proffsen och leka? O_o

Spänn av lilla gumman.
Jag ÄR riktigt polis och tillräckligt ung för att ge varenda en, en riktig match - ni som bara varit på något tramshotell behöver nog lära er ett och annat om livet och inse att Robinsson handlar om lite mer hardcore grejer

Spänn av lilla gumman.
Jag ÄR riktigt polis och tillräckligt ung för att ge varenda en, en riktig match - ni som bara varit på något tramshotell behöver nog lära er ett och annat om livet och inse att Robinsson handlar om lite mer hardcore grejer

Säg sanningen nu, du behöver lite hjälp av blåa piller va? :p Eller vänta, var det inte massage som var din grej? :rofl:

Med mig är det ingen som har behövt några blå piller, men det kanske dina killar behöver? :cool:

Men asså är du blåst? :confused: Jag snackar om en gubbe som måste vara polis för att få upp den. Jag har väl inte varit med han. Tror jag... Eller har jag kanske det... Jaja, då behövde han inga piller. Om det var han. Det var nån med uniform och lite skäggstubb.

För övrigt har vi en deltagare som hamnat i arresten på Arlanda pga att denna nonchalerat rökförbudet och någon som verkar ha gått vilse på vägen till incheckningen......

Bägge har bokats om till ett senare plan å kommer att ansluta under (förhoppningsvis) morgondagen....

För övrigt har vi en deltagare som hamnat i arresten på Arlanda pga att denna nonchalerat rökförbudet och någon som verkar ha gått vilse på vägen till incheckningen......

Bägge har bokats om till ett senare plan å kommer att ansluta under (förhoppningsvis) morgondagen....

Ja alltså jag fattar ju att vi måste vänta in andra och sådär. Men jag vill gärna ha min roll snabbt, så jag vet vilka jag ska få i säng och vilka jag ska baktala. Please?

Du är en väldigt söt nallebjörn...

Obs!
Detta är en anonym lek så skriv inte upp dig med ditt ordinarie nick. PMa mig (LL) att du vill vara med och sedan får du ett nick av mig (LL) som du ska registrera. När du registrerat nicket anmäler du dig med det nicket på listan nedan.

LL: Paddington

1. Olinda
2. Martin_Melin
3. Alexandra_Zazzi
4. NakenJanne
5. Robinson_Robban
6. Gunilla_Persson
7. Zubeyde_Simsek
8. BarenMolle
9. Smail
10. paow
11 Emma_Andersson
12. Godzilla
13. Kitty_Jutbring
14. Mirre_Hammarling
15.FarmenQristina

Asså, ni kan ju slänga er i väggen allihop. Jag har helt klart störst erfarenhet av alla här, jag kommer ta hem detta skitlätt. Alla vet ju att störst går först och som sagt, min erfarenhet är - störst.:cool:

Obs!
Detta är en anonym lek så skriv inte upp dig med ditt ordinarie nick. PMa mig (LL) att du vill vara med och sedan får du ett nick av mig (LL) som du ska registrera. När du registrerat nicket anmäler du dig med det nicket på listan nedan.

LL: Paddington

1. Olinda
2. Martin_Melin
3. Alexandra_Zazzi
4. NakenJanne
5. Robinson_Robban
6. Gunilla_Persson
7. Zubeyde_Simsek
8. BarenMolle
9. Smail
10. paow
11 Emma_Andersson
12. Godzilla
13. Kitty_Jutbring
14. Mirre_Hammarling
15.FarmenQristina
16. Jochenmedbaguetten

Men vad ser jag? Här kommer man lugnt seglande på en planka och så finns där med en massa folk! Nu är jag här, trevligt vad?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 464
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 653
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar