Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag undrar var Carolina Gynning och hon numera prinsessan Sofia är O_o Och så förstås hon som heter Linda Rosing.

(känner mig duktig som kunde tre dokusåpa människor)

Jag tycker hon är nog är mer än bara en dokusåpadeltagare...

Anna Maria Kitty Skura Jutbring, är en svensk sångerska, DJ, radiopratare, programledare, dokusåpadeltagare samt krönikör i Punkt se (2008)[1] och i Aftonbladet (2008 – 2010).[2][1]

Jutbring blev rikskänd genom dokusåpan Big Brother som sändes på Kanal 5 under 2002. Därefter har hon bland annat varit med i Fångarna på fortet på TV4 och Club Goa på TV3. År 1999 vann Jutbring VeckoRevyns Mulliga Modell-tävling. Numera sjunger hon i bandet Kitty & The K, som bland annat spelade på Hultsfredsfestivalen 2005

"Känner" henne lite i ett annat sammanhang och hade ingen aning om att hon var känd på nåt sätt. Haha, noll koll.

Tänk så mycket vi har att googla på nu, mycket vis lärdom som vi har missat O_o

Jag känner igen knappt hälften av deltagarna i denna lek

Klarar mig nog utan den kunskapen :p Jag är mest fascinerad över hur många människor som kollar på dessa skitprogram.

Jag undrar var Carolina Gynning och hon numera prinsessan Sofia är O_o Och så förstås hon som heter Linda Rosing.

(känner mig duktig som kunde tre dokusåpa människor)

Dessa känner t.o.m jag till, den sistnämnda dock bara till namnet. Sofia måste ju vara med!

"Känner" henne lite i ett annat sammanhang och hade ingen aning om att hon var känd på nåt sätt. Haha, noll koll.

Klarar mig nog utan den kunskapen :p Jag är mest fascinerad över hur många människor som kollar på dessa skitprogram.
Man behöver inte kolla på dem för att känna till flera av dem. Jag följde första säsongen av Robinson slaviskt men de flesta känner jag till efter att ha halkat in på något avsnitt här och där.

Obs!
Detta är en anonym lek så skriv inte upp dig med ditt ordinarie nick. PMa mig (LL) att du vill vara med och sedan får du ett nick av mig (LL) som du ska registrera. När du registrerat nicket anmäler du dig med det nicket på listan nedan.

LL: Paddington

1. Olinda
2. Martin_Melin
3. Alexandra_Zazzi
4. NakenJanne
5. Robinson_Robban
6. Gunilla_Persson
7. Zubeyde_Simsek
8. BarenMolle
9. Smail
10. paow
11 Emma_Andersson
12. Godzilla
13. Kitty_Jutbring
14. Mirre_Hammarling
15.

Som det ser ut i dagsläget så drar jag igång tidigast på måndag m första DL på tisdag

Hoppas verkligen det löser sig m tåget för er!
Jag har ordnat en plan B men då kör jag bil så kan ju inte leka då men om du inte läggger upp den förrens måndag ska jag fundera på det ( och försöka bortse från 100 flyttkartonger att packa upp och övrig flyttröra :crazy:
Men kanske kan jag vara sidekick till dig om jag finner att tiden inte räcker till att leka denna gången ?:)
Eller så borde jag bara få ordning på hemmet ( men jag är ju leksugen :arghh: ) men som tidigare aviserat - har lite dåligt med tid denna gången - :(

@quarter4ever - du måste ju inte producera 100 inlägg om dagen :p
inte ens jag brukar fixa 100 inlägg om dagen:eek::laugh:
Men att känna att man kan kunna delta på rimlig nivå ( sedan är "rimlig" ett relativt begrepp;) ) ,men ja du fattar :p
Känner mig liiite stressad över allt att få ordning på efter flytten och dessutom ser det ut som jag ska ha gäster över jul:crazy:
Nu tycker jag vanligvist att det är kul med huset fullt av gäster. men samtidigt vill jag ju ha iaf viss struktur och ordning då.
Och dessutom så har jag ont i muskler jag inte visste att jag hade ( sedan vet jag inte om det beror på flytten eller att att ha suttit i globen på idolfinalen :cool: )
Som sagt viljan är stor- men är rädd för att IRL ställer till det väl mycket just nu i det närmaste helt enkelt....

8 namn på listan känner jag igen. Tror alla dessa är kopplade till Robinson eller Farmen. :laugh:

Jag har lyckats samla ihop ett gäng fantastiska karaktärer från förutom Robinson och Farmen, även Villa Medusa, Baren, Paradise Hotel, Big Brother och slutligen en Hollywoodfru.......

Av ngn anledning var inte ngn gammal Idol-deltagare intresserad. Antar att de har fullt upp m att sjunga julsånger just nu...........

Jag har lyckats samla ihop ett gäng fantastiska karaktärer från förutom Robinson och Farmen, även Villa Medusa, Baren, Paradise Hotel, Big Brother och slutligen en Hollywoodfru.......

Av ngn anledning var inte ngn gammal Idol-deltagare intresserad. Antar att de har fullt upp m att sjunga julsånger just nu...........
Jag som i verkligheten bor granne med en Farmen-vinnare saknar ju henne i uppställningen. Men hon kanske dyker upp. Eller så har hon annat för sig. :laugh:

Jag hade förstått det som att det skulle läggas upp en lek idag.
Nu börjar det snart bli ikväll och jag är oroad över oordningen.
(en väldig massa wanna-be's i den här leken ser jag - ett par seriösa deltagare som faktiskt vunnit den riktiga tävlingen, men resten :confused::eek:)

Jag hade förstått det som att det skulle läggas upp en lek idag.
Nu börjar det snart bli ikväll och jag är oroad över oordningen.
(en väldig massa wanna-be's i den här leken ser jag - ett par seriösa deltagare som faktiskt vunnit den riktiga tävlingen, men resten :confused::eek:)

Alltså lite kaxigt kan vara sexigt, men du verkar tro att du är en riktig polis? Gammal verkar du vara av bilden också. Du kanske är lite för gammal för att vara med de riktiga proffsen och leka? O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 464
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 653
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar