Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det började bra, de 8 första känner jag till men sen...Tänk så mycket vi har att googla på nu, mycket vis lärdom som vi har missat
Jag känner igen knappt hälften av deltagarna i denna lek
Vem vet om de kommer att dyka upp.... eller inte....Jag undrar var Carolina Gynning och hon numera prinsessan Sofia är Och så förstås hon som heter Linda Rosing.
(känner mig duktig som kunde tre dokusåpa människor)
Jag tycker hon är nog är mer än bara en dokusåpadeltagare...
Anna Maria Kitty Skura Jutbring, är en svensk sångerska, DJ, radiopratare, programledare, dokusåpadeltagare samt krönikör i Punkt se (2008)[1] och i Aftonbladet (2008 – 2010).[2][1]
Jutbring blev rikskänd genom dokusåpan Big Brother som sändes på Kanal 5 under 2002. Därefter har hon bland annat varit med i Fångarna på fortet på TV4 och Club Goa på TV3. År 1999 vann Jutbring VeckoRevyns Mulliga Modell-tävling. Numera sjunger hon i bandet Kitty & The K, som bland annat spelade på Hultsfredsfestivalen 2005
Tänk så mycket vi har att googla på nu, mycket vis lärdom som vi har missat
Jag känner igen knappt hälften av deltagarna i denna lek
Jag undrar var Carolina Gynning och hon numera prinsessan Sofia är Och så förstås hon som heter Linda Rosing.
(känner mig duktig som kunde tre dokusåpa människor)
Man behöver inte kolla på dem för att känna till flera av dem. Jag följde första säsongen av Robinson slaviskt men de flesta känner jag till efter att ha halkat in på något avsnitt här och där."Känner" henne lite i ett annat sammanhang och hade ingen aning om att hon var känd på nåt sätt. Haha, noll koll.
Klarar mig nog utan den kunskapen Jag är mest fascinerad över hur många människor som kollar på dessa skitprogram.
tyvärr står det lite för mycket i tidningarna för att man ska helt slippa undan dem......Klarar mig nog utan den kunskapen Jag är mest fascinerad över hur många människor som kollar på dessa skitprogram.
Kan ju alltid hoppas att hon anmäler sig.....Dessa känner t.o.m jag till, den sistnämnda dock bara till namnet. Sofia måste ju vara med!
tyvärr står det lite för mycket i tidningarna för att man ska helt slippa undan dem......
Jag har ordnat en plan B men då kör jag bil så kan ju inte leka då men om du inte läggger upp den förrens måndag ska jag fundera på det ( och försöka bortse från 100 flyttkartonger att packa upp och övrig flyttröraSom det ser ut i dagsläget så drar jag igång tidigast på måndag m första DL på tisdag
Hoppas verkligen det löser sig m tåget för er!
inte ens jag brukar fixa 100 inlägg om dagen@quarter4ever - du måste ju inte producera 100 inlägg om dagen
8 namn på listan känner jag igen. Tror alla dessa är kopplade till Robinson eller Farmen.
Jag som i verkligheten bor granne med en Farmen-vinnare saknar ju henne i uppställningen. Men hon kanske dyker upp. Eller så har hon annat för sig.Jag har lyckats samla ihop ett gäng fantastiska karaktärer från förutom Robinson och Farmen, även Villa Medusa, Baren, Paradise Hotel, Big Brother och slutligen en Hollywoodfru.......
Av ngn anledning var inte ngn gammal Idol-deltagare intresserad. Antar att de har fullt upp m att sjunga julsånger just nu...........
Jag hade förstått det som att det skulle läggas upp en lek idag.
Nu börjar det snart bli ikväll och jag är oroad över oordningen.
(en väldig massa wanna-be's i den här leken ser jag - ett par seriösa deltagare som faktiskt vunnit den riktiga tävlingen, men resten )
Du har ju inte ens varit på en öde ö så kanske ska du tagga ner lite ?Alltså lite kaxigt kan vara sexigt, men du verkar tro att du är en riktig polis? Gammal verkar du vara av bilden också. Du kanske är lite för gammal för att vara med de riktiga proffsen och leka?