Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej hörrni, det har börjat klia lite i ulvspelarfingrarna igen :nailbiting:

Men, och det är ett stort men!
Jag har en ny chef och jag vet inte hur hon ser på det där med fritid. Visst får jag det ibland men det är hon som sätter reglerna utan att kolla med mig först så jag vet liksom inte riktigt när jag är ledig eller inte :cautious:

Men beroende på storlek på leken, när den är tänkt att äga rum och hur avancerad den blir så hänger jag gärna på om förståelse finns för att jag numera är slav under min nya chef och aktiviteten kan hoppa hej vilt.

Får väl presentera bossen med. Hon är tuff men ack så underbar :love:
AQFAAAACbp9odHRwczovL2NkbjEuY2RubWUuc2UvNDE4MjA5Ni84LTMvdGVtcG9yYXJ5LWltYWdlMTQ1MDEzNTIyNTY3MV81NjZmNGU5N2RkZjJiMzY0MmI2NDQ5ZTAuanBn

Självklart har såna här små en egen livvakt :heart

Okej hörrni, det har börjat klia lite i ulvspelarfingrarna igen :nailbiting:

Men, och det är ett stort men!
Jag har en ny chef och jag vet inte hur hon ser på det där med fritid. Visst får jag det ibland men det är hon som sätter reglerna utan att kolla med mig först så jag vet liksom inte riktigt när jag är ledig eller inte :cautious:

Men beroende på storlek på leken, när den är tänkt att äga rum och hur avancerad den blir så hänger jag gärna på om förståelse finns för att jag numera är slav under min nya chef och aktiviteten kan hoppa hej vilt.

Får väl presentera bossen med. Hon är tuff men ack så underbar :love:
AQFAAAACbp9odHRwczovL2NkbjEuY2RubWUuc2UvNDE4MjA5Ni84LTMvdGVtcG9yYXJ5LWltYWdlMTQ1MDEzNTIyNTY3MV81NjZmNGU5N2RkZjJiMzY0MmI2NDQ5ZTAuanBn

Självklart har såna här små en egen livvakt :heart
Grattis! :)

• Gilla
Reactions: MM
Ny lista!

LL:

1. Paddington (beror på när leken startar, men hinner inte före helgen)
2. Paow/Habina? Oklart vem det blir...
3. Snurrfian
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Ny lista!

LL:

3. Snurrfian
4. cirkus
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Ny lista!

LL:

3. Snurrfian
4. cirkus
5. Blacksmithfarm (beror lite på, jobbar hela julen så vet inte hur mycket tid jag kan tänkas ha om leken pågår då, men misstänker att fler än jag kommer ha ont om tid då...;))
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Ny lista!

LL:

3. Snurrfian
4. cirkus
5. Blacksmithfarm (beror lite på, jobbar hela julen så vet inte hur mycket tid jag kan tänkas ha om leken pågår då, men misstänker att fler än jag kommer ha ont om tid då...;))
6. Klara - går på semester på fredag så efter det har jag något mer tid.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Ska vi göra så att jag sätter upp mig som LL så länge och kommer @glömmerallt in och kan köra en lek så lämnar jag över till henne helt enkelt ?:)
Jag kan lägga upp leken som tidigast på torsdag för första DL fre eller så kör vi lekupptakt på fredag med första DL lördag om det passar flertalet bättre ?
Tänkte så leken hinner ta slut innan jul för då misstänker jag att många är upptagna med annat ;)Önskvärt antal deltagare iaf 12 st även om det går att köra leken på 10 och det gör inget om flera än 12 vill vara med- the more the merrier!:)

LL:

3. Snurrfian
4. cirkus
7. LenaH har dåligt med tid men lär dö rätt snabbt! :p
8.
9.
10.
11.
12.

LL:

3. Snurrfian
4. cirkus
8. bollen__
9.
10.
11.
12.

LL:

3. Snurrfian
4. cirkus
8.
9.
10.
11.
12.
Då är vi två. :laugh:

LL: quarter4ever & Lobelia: Tema: Cirkus toalett- grundkursen.
Lekstart tidigast torsdag eller fredag ( eller därefter så snart tillräckligt många anmält sig, gärna minst 12 st )

3. Snurrfian
4. cirkus
8. bollen__
9.
10.
11.
12.

LL: quarter4ever & Lobelia: Tema: Cirkus toalett- grundkursen.
Lekstart tidigast torsdag eller fredag ( eller därefter så snart tillräckligt många anmält sig, gärna minst 12 st )

3. Snurrfian
4. cirkus
8. bollen__
9. Emma_Andersson eller fio
10.
11.
12.

Aaah okey då, det kanske blir fio som är ledig fram till julafton.. Jag är så bizzi alltså med alla partyn och grejs!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar