Ja!!hahahaha @LenaH
Det var iofs längesedan jag var med så kunde vara kul. Med reservation för att vi faktiskt har mycket att göra på banken efter kl 15
Skriv upp mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!!hahahaha @LenaH
Det var iofs längesedan jag var med så kunde vara kul. Med reservation för att vi faktiskt har mycket att göra på banken efter kl 15
Skriv upp mig
Gärna lekstart så snart som möjligt så vi blir klara till jul?LL: quarter4ever & Lobelia: Tema: Cirkus toalett- grundkursen.
Lekstart tidigast torsdag eller fredag ( eller därefter så snart tillräckligt många anmält sig, gärna minst 12 st )
1. Paddington (beror på när leken startar, men hinner inte före helgen)
2. Paow/Habina? Oklart vem det blir...
3. Snurrfian
4. cirkus
5. Blacksmithfarm (beror lite på, jobbar hela julen så vet inte hur mycket tid jag kan tänkas ha om leken pågår då, men misstänker att fler än jag kommer ha ont om tid då...)
6. Klara - går på semester på fredag så efter det har jag något mer tid.
7. LenaH har dåligt med tid men lär dö rätt snabbt!
8. bollen__
9. Emma_Andersson eller fio
10. Matmissbrukaren
11. Ferrari
12. @Jfrelin
13.
14.
15.
16.
17.
18.
fyller på med lite fler lediga platser- bara att anmäla sig om man vill vara med
Jag funderar över detsamma och funderar på om det funkar med att jag lägger upp leken imorgon kväll (torsdag) med första dl fredag- det är ju några som aviserat att de inte kan före helgen?Gärna lekstart så snart som möjligt så vi blir klara till jul?
Gärna lekstart så snart som möjligt så vi blir klara till jul?
ett annat alternativ är att inte köra någon DL alls på julafton och fortsätta på juldagen?Jag funderar över detsamma och funderar på om det funkar med att jag lägger upp leken imorgon kväll (torsdag) med första dl fredag- det är ju några som aviserat att de inte kan före helgen?
Fast alla juldagarna är lika busy för de flesta tror jag?ett annat alternativ är att inte köra någon DL alls på julafton och fortsätta på juldagen?
jo men julafton känns väl som den dagen man är mest busy kanske? med julmat, jul-tv, julklappar etc medan juldagen brukar vara liite lugnareFast alla juldagarna är lika busy för de flesta tror jag?
Dela ut nätet från mobilen och logga in med datorn.Sida två!
Jag vill bara förvarna om att jag kommer att spela från mobilen då Paow snodde allt mitt surf.
Kan bli lite kortare inlägg och lite mer snurrigt än jag tänkt mig...
Dela ut nätet från mobilen och logga in med datorn.
Det är det inte. Det är ett steg. I inställningar finns något som vanligen heter internetdelning eller Wi-fi hotspot.Det lät avancerat.
det är faktiskt enkelt som @Myrten säger. Hitta något av det som hon skriver ovan på telefonen/ paddan och slå på det det ska finnas ett lösenord angivet där också när du väl öppnat inställningen ( iaf på iphone) sedan kollar du på vilka wifienheter du kan hitta ( det står på iphone också vad din enhet heter) sedan klickar du på att du vill ansluta till den på din dator och anger lösenordetDet är det inte. Det är ett steg. I inställningar finns något som vanligen heter internetdelning eller Wi-fi hotspot.
Kollat om du fyllt i att du vill ha aviseringar? eller nä det var visst e-postnoteringar man väljer om man vill ha när man bevakar tråden....Varför får inte jag några aviseringar när ni skrivit i den här tråden? Så himla irriterande! Typ den ENDA tråden man vill ha koll på
Fortsätt vara @NakenJanne så får du säkert aviseringar...Varför får inte jag några aviseringar när ni skrivit i den här tråden? Så himla irriterande! Typ den ENDA tråden man vill ha koll på