Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spånar lite...

En sekt av något slag kanske?
Fast då krävs kanske att det är en lite större lek?

Dessa kanske är orimliga, men jag skriver ned dem i alla fall :p

Superängel som kan skydda alla utom en spelare en natt, men bara en natt under hela leken.

Någon som får be andra spelare om meddelanden? (typ max tre ord) Alltså, spelaren väljer att skicka en fråga om meddelande till någon och denne får svara. Det blir inte lika säkert som en siare, i och med att svaret kan vara en lögn.

Sekten står nog med i rollistan har jag för mig.

Ah, jag är lite sugen. Men vet inte om jag har tid de dagar jag jobbar kväll. Å andra sidan läste jag senaste leken och fattade ungefär noll så lär inte komma mycket matnyttigt från mig oavsett. :D

Kom på att Herden är en roll som är nästan lika jobbig som blodgivaren, eller egentligen värre för jag tycker roller som kan fråga om bokstäver är orättvisa.

Kom på att Herden är en roll som är nästan lika jobbig som blodgivaren, eller egentligen värre för jag tycker roller som kan fråga om bokstäver är orättvisa.

Magistern som @Matmissbrukaren hade med i en lek blev rätt kul.

Vi var tre i lyan, jag CaisaLundblad och OutOfService - bokstaven som magistern lämnade var ....c har jag för mig O_o

Nej. Nej. Nej.
Särskilt inte om man är ond och blir siad första jävla natten av en siare som alla känner till.
Kommer det sen nån jävla älva och ser till att man ändå inte får dö förrän efter flera dagar så suger det stenhårt. :mad:

:rofl: alltså även om jag bidrog till det (man vill ju spela rollen man har så bra som möjligt liksom) så blev det inte mycket till lek. Bara vänta på att rösta ut nästa onda. Alldeles för mycket info tycker jag.

:rofl: alltså även om jag bidrog till det (man vill ju spela rollen man har så bra som möjligt liksom) så blev det inte mycket till lek. Bara vänta på att rösta ut nästa onda. Alldeles för mycket info tycker jag.
Bara bybor och ulvar i fortsättningen för min del, tack! :p

Om gabby ger mig LL rollen så lovar jag att det inte blir någon blodgivare. Som rollistan ser ut nu så finns det inte ens en siare (dock en fe) :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 489
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar