Nej, jag väntar och ser om det kommer nån jävla blodgivare först.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag väntar och ser om det kommer nån jävla blodgivare först.
Visst är det en rolig roll?Nej, jag väntar och ser om det kommer nån jävla blodgivare först.
Spånar lite...
En sekt av något slag kanske?
Fast då krävs kanske att det är en lite större lek?
Dessa kanske är orimliga, men jag skriver ned dem i alla fall
Superängel som kan skydda alla utom en spelare en natt, men bara en natt under hela leken.
Någon som får be andra spelare om meddelanden? (typ max tre ord) Alltså, spelaren väljer att skicka en fråga om meddelande till någon och denne får svara. Det blir inte lika säkert som en siare, i och med att svaret kan vara en lögn.
Jag såg det, skoj detalj.
Jag borde väl förövrigt skriva upp mig på den där listan igen, det är ju skojigt att vara LL, problemet som vanligt är bara att jag har lite okomplatibla ideer, svårt att välja
Sekten står nog med i rollistan har jag för mig.
Du skulle ju ha en retrolek!
du och Niyama alltså?Nej, jag väntar och ser om det kommer nån jävla blodgivare först.
Men jag lovar att stå över nästa lek så det är fritt fram för dig!Nej, jag väntar och ser om det kommer nån jävla blodgivare först.
Jag tyckte att du gjorde ett bra jobb med blodgiverietMen jag lovar att stå över nästa lek så det är fritt fram för dig!
@Paddington och @CaisaLundblad hetsade mig att jag skulle hinna bli lynchad innan jag kunde få vara blodgivare men jag fick chansen rätt omgående! Det kändes bra!Jag tyckte att du gjorde ett bra jobb med blodgiveriet
Kom på att Herden är en roll som är nästan lika jobbig som blodgivaren, eller egentligen värre för jag tycker roller som kan fråga om bokstäver är orättvisa.
Nej. Nej. Nej.Visst är det en rolig roll?
Nej. Nej. Nej.
Särskilt inte om man är ond och blir siad första jävla natten av en siare som alla känner till.
Kommer det sen nån jävla älva och ser till att man ändå inte får dö förrän efter flera dagar så suger det stenhårt.
Bara bybor och ulvar i fortsättningen för min del, tack!alltså även om jag bidrog till det (man vill ju spela rollen man har så bra som möjligt liksom) så blev det inte mycket till lek. Bara vänta på att rösta ut nästa onda. Alldeles för mycket info tycker jag.
Bara bybor och ulvar i fortsättningen för min del, tack!
Kom på att Herden är en roll som är nästan lika jobbig som blodgivaren, eller egentligen värre för jag tycker roller som kan fråga om bokstäver är orättvisa.
nämn inte eländet, folk kan få ideer
Bokstavsledtrådar är nästan lika illa som förrädare.