Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, håller med. Tänkte bara att på senare tid tycker jag ofta det funnits en "extra siare" (t.ex. besserwissern) som inte får lika tydlig info som siaren och då anses den ganska svag och det håller jag inte med om.

Nä den rollen är ganska stark tycker jag, dock rolig.

Något som jag tycker har blivit vanligt nu på slutet är att "siorna"(jag räknar även beservisern att brevbäraren kan dela ut sia och liknande) delats upp på fler deltagare än tidigare men i begrännsad mängd som tex. att det finns älva och storbonde istället för siare och jag gillar tanken med att sprida infon men som sagt blir det väldigt mycket info inledningsvis(det är ju ovanligt att vänta med att använda förmågorna iomed att en riskerar att åka ut från leken först då) , ett förslag för att lösa det är ju som att hindra att det används två nätter i rad men det finns nog andra fiffiga lösningar också.

En roll jag inte tycker behöver försvagas är ängeln. Den fungerar bra som den är tycker jag.

jag tycker också att brevis varianten i senaste leken var ganska bra - den blev ju försvagad iom att brevugglan var lite virrig så paketen kom inte fram direkt utan med fördröjning, det innebär ju att den som fått paketet kan hinna dö innan det är förbrukat.

När vill ni ha lekstart?
Orkar ni vänta tills på måndag med första DL på tisdag? Jag kan även få upp leken på söndag men då kan det bli sent (efter nio) eller tidigare på dagen (fm/middagstid). (DL på månad borde vara efter helgen? @bollen__ )

Vad vill ni ha för DL tider? är 21:30 bra tid? Natt DL tror jag att jag vill ha 09:45.

Funkar för mig med. :D

När vill ni ha lekstart?
Orkar ni vänta tills på måndag med första DL på tisdag? Jag kan även få upp leken på söndag men då kan det bli sent (efter nio) eller tidigare på dagen (fm/middagstid). (DL på månad borde vara efter helgen? @bollen__ )

Vad vill ni ha för DL tider? är 21:30 bra tid? Natt DL tror jag att jag vill ha 09:45.
Det funkar, han åker imorrn så efter de ha jag tid :D

När vill ni ha lekstart?

Jag har helt första DL tisdag, måndagar är ingen bra dag för mig.

DL kl 21.30 är jättebra :)

Då tar vi första DL på tisdag :)
Lekstart någon gång på måndag, alltså?

Vill bara säga att jag jobbar lite nätter och kvällar framöver(läs om en vecka typ), men det har fungerat i tidigare lekar, så länge NattDL (på morgonen alltså) inte blir för tidigt (8:00 skulle vara på gränsen...) DL-tiderna som du föreslog brukar fungera finfint :D

Lekstart någon gång på måndag, alltså?

Vill bara säga att jag jobbar lite nätter och kvällar framöver(läs om en vecka typ), men det har fungerat i tidigare lekar, så länge NattDL (på morgonen alltså) inte blir för tidigt (8:00 skulle vara på gränsen...) DL-tiderna som du föreslog brukar fungera finfint :D
Stämmer :)

Ok, jag är med men flaggar redan nu för inte jättemkt aktivitet.. men jag brukar ju ändå inte överleva mer än en - två dgr så det gör nog inte så mkt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 489
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar