Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vadå nesligt välfötrtjänt tyckte jag dårå reste får vi ta efter lekslutjag kan ju inte spela alldeles ensam och utan LL !
@Blacksmithfarm du vill väl vara med nu när du så nesligt blev utskjuten ur förra leken?
@Sasse - passa på att anmäl dig
@FiaM skrev i tråden efter att listan fanns - då måste man vara med - så det så
Vill @Niyama fortfarande vara lite mentor och kolla på rollfördelningen och svara på frågor om det behövs, eller är någon annan sugen?
Ja det var därför jag bara vågade fråga en annars hade jag gärna velat ha hjälp av er alla fyra. Ni är duktigaDock ska du kanske inte fråga oss allihopa för då kanske du får fyra olika svar
Jag kommer hoppa över den här leken, lite tråkigt för jag tror den kommer bli rolig ut efter vad du skrivit men jag tror jag behöver en paus.
Så jag ställer gärna upp om @Niyama är upptagen. Även @Myrten och @Paddington tror jag gärna hjälper till om de har tid(men inte fullt så mycket tid att de har tid att leka). Så den delen behöver du nog inte oroa dig för. Vi fyra har ju alla mycket erfarenhet av att vara LL så vi borde kuna hjälpa till med rollfördelningen bra även om har nya och annorlunda roller och ideer. Dock ska du kanske inte fråga oss allihopa för då kanske du får fyra olika svar
Finns nog fler som kan hjälpa till men du behöver ju några deltagare också
Det brukar ju sätta fart när den på gående leken tar slut.Ingen annan har ju anmält sig frivillig, så vill du ta dig en titt?
Och sedan får ni andra komma igång och anmäla er också, annars blir jag ledsen
Ingen annan har ju anmält sig frivillig, så vill du ta dig en titt?
Och sedan får ni andra komma igång och anmäla er också, annars blir jag ledsen
Jag vet inte om jag vågar anmäla mig. Jag har ju bara tid på raster på jobbet och sedan korta stunder på kvällen. Ingen tid till att läsa leken 20 gånger och hitta små finurligheter som flera av er andra gör. Kommer väl bli utröstad för dålig aktivitet hur jag än bär mig åt...
Jag vet inte om jag vågar anmäla mig. Jag har ju bara tid på raster på jobbet och sedan korta stunder på kvällen. Ingen tid till att läsa leken 20 gånger och hitta små finurligheter som flera av er andra gör. Kommer väl bli utröstad för dålig aktivitet hur jag än bär mig åt...
Samma här och jag har lekt i 8-9 år!Folk har olika mycket tid det är helt okej, Jag har då aldrig läst leken 20 gånger eller ens 5, och inte fan kan jag hitta roller åt folk heller.
Och oj vad folk har fel om roller när de gissarSamma här och jag har lekt i 8-9 år!
Det är väl enda fördelen när man som ulv blir lynchad: läsa vad folk teoriarOch oj vad folk har fel om roller när de gissar