Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill @Niyama fortfarande vara lite mentor och kolla på rollfördelningen och svara på frågor om det behövs, eller är någon annan sugen? :)

Jag kommer hoppa över den här leken, lite tråkigt för jag tror den kommer bli rolig ut efter vad du skrivit men jag tror jag behöver en paus.

Så jag ställer gärna upp om @Niyama är upptagen. Även @Myrten och @Paddington tror jag gärna hjälper till om de har tid(men inte fullt så mycket tid att de har tid att leka). Så den delen behöver du nog inte oroa dig för. Vi fyra har ju alla mycket erfarenhet av att vara LL så vi borde kuna hjälpa till med rollfördelningen bra även om har nya och annorlunda roller och ideer. Dock ska du kanske inte fråga oss allihopa för då kanske du får fyra olika svar:angel: :laugh:

Finns nog fler som kan hjälpa till men du behöver ju några deltagare också:idea: :laugh:

Jag kommer hoppa över den här leken, lite tråkigt för jag tror den kommer bli rolig ut efter vad du skrivit men jag tror jag behöver en paus.

Så jag ställer gärna upp om @Niyama är upptagen. Även @Myrten och @Paddington tror jag gärna hjälper till om de har tid(men inte fullt så mycket tid att de har tid att leka). Så den delen behöver du nog inte oroa dig för. Vi fyra har ju alla mycket erfarenhet av att vara LL så vi borde kuna hjälpa till med rollfördelningen bra även om har nya och annorlunda roller och ideer. Dock ska du kanske inte fråga oss allihopa för då kanske du får fyra olika svar:angel: :laugh:

Finns nog fler som kan hjälpa till men du behöver ju några deltagare också:idea: :laugh:

Ingen annan har ju anmält sig frivillig, så vill du ta dig en titt? :)

Och sedan får ni andra komma igång och anmäla er också, annars blir jag ledsen :cry:

Ingen annan har ju anmält sig frivillig, så vill du ta dig en titt? :)

Och sedan får ni andra komma igång och anmäla er också, annars blir jag ledsen :cry:

Jag vet inte om jag vågar anmäla mig. Jag har ju bara tid på raster på jobbet och sedan korta stunder på kvällen. Ingen tid till att läsa leken 20 gånger och hitta små finurligheter som flera av er andra gör. Kommer väl bli utröstad för dålig aktivitet hur jag än bär mig åt...

Jag vet inte om jag vågar anmäla mig. Jag har ju bara tid på raster på jobbet och sedan korta stunder på kvällen. Ingen tid till att läsa leken 20 gånger och hitta små finurligheter som flera av er andra gör. Kommer väl bli utröstad för dålig aktivitet hur jag än bär mig åt...

Jag tycker du verkade klara dig bra i den här lekenen och nu var du ju ulv, det är väl den rollen som tar mest tid tycker jag, så kan du hålla den nivån på din aktivitet så tror jag inte någon har invändningar. :)

Däremot ska du ju själv känna att du hinner också.

Jag vill nog gärna leka men jag väntar lite på att vi vet ungefärlig lekstart så det inte blir som sist att jag knappt har någon tid :S

Folk har olika mycket tid det är helt okej, Jag har då aldrig läst leken 20 gånger eller ens 5, och inte fan kan jag hitta roller åt folk heller.

Det som är tråkigt är väl när det används i en teori mot en, att bli misstänkt för att man har lite tid. Det gillar jag eg inte! Helt okej att det är svårt att bilda sig en uppfattning om någon som inte skriver mycket, men inte att man är ond för att man är upptagen med annat. Håller med @Lobelia jag läser inte heller leken så många gånger det är också därför jag är virrig o blandar ihop saker för jag orkar inte/har inte tid att läsa om den tusen gånger! Roller är jag kass på också är nöjd om jag lyckas fatta någon som är god :p
Men det är roligt att leka så jag tycker du ska fortsätta @Hjartagna , du spelade ju skitbra i senaste leken :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 489
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar