Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det som är tråkigt är väl när det används i en teori mot en, att bli misstänkt för att man har lite tid. Det gillar jag eg inte! Helt okej att det är svårt att bilda sig en uppfattning om någon som inte skriver mycket, men inte att man är ond för att man är upptagen med annat. Håller med @Lobelia jag läser inte heller leken så många gånger det är också därför jag är virrig o blandar ihop saker för jag orkar inte/har inte tid att läsa om den tusen gånger! Roller är jag kass på också är nöjd om jag lyckas fatta någon som är god :p
Men det är roligt att leka så jag tycker du ska fortsätta @Hjartagna , du spelade ju skitbra i senaste leken :D
Jag tror att flera av oss ibland använder såna argument för att få till en teori om någon man kanske redan har extrainfo om? Ibland finns det inget konkret att ta på och då blir det halmstrån om man kanske har siat personen.

Jag blev tex lite sned över att det användes som argument att jag inte försvarade mig i HP-leken för jag gjorde faktiskt det så gott det nu gick när jag var siad av en känd siare.

Kom sen på att det bara var ett teoribygge och andades djupt. :)

Jag tror att flera av oss ibland använder såna argument för att få till en teori om någon man kanske redan har extrainfo om? Ibland finns det inget konkret att ta på och då blir det halmstrån om man kanske har siat personen.

Jag blev tex lite sned över att det användes som argument att jag inte försvarade mig i HP-leken för jag gjorde faktiskt det så gott det nu gick när jag var siad av en känd siare.

Kom sen på att det bara var ett teoribygge och andades djupt. :)

Ja det har du rätt i att man kan göra! :)

Eller hur!

Nej, nu har Lobelia skrivt så lite att hon går under radarn - eller nu så har Lobelia inläggsdiarré så hon är nog ulv som försöker blanda bort korten.

Damned if you do, damned if you don't
I en lek blev jag misstänkt för att vara ulv för jag skrev för lite, jag hade näst mest inlägg i leken men det var tydligen ovidkommande.
I samma lek var jag ond för jag inte skrev som vanligt och någon kände igen den goda Lobelia.....

Det är omöjligt att göra alla nöjda med vad man skriver och ger man fan i att skriva är det givetvis ännu mer fel.

..........

Jag tycker däremot inte att man ska vara med om man inte kan prestera rösten, ett hyfsat teoriinlägg och svara på någon några frågor de flesta dagar. Det vore dock rena döden med 15 spelare som Q i denna leken, eller för den del som fio.

I en lek blev jag misstänkt för att vara ulv för jag skrev för lite, jag hade näst mest inlägg i leken men det var tydligen ovidkommande.
I samma lek var jag ond för jag inte skrev som vanligt och någon kände igen den goda Lobelia.....

Det är omöjligt att göra alla nöjda med vad man skriver och ger man fan i att skriva är det givetvis ännu mer fel.

..........

Jag tycker däremot inte att man ska vara med om man inte kan prestera rösten, ett hyfsat teoriinlägg och svara på någon några frågor de flesta dagar. Det vore dock rena döden med 15 spelare som Q i denna leken, eller för den del som fio.
Har @quarter4ever och @Monstermom någonsin spelat i samma lek?

När folk har anmält sig? ;)

Nä, men jag tror jag kan i princip när som framöver, är det någon som har önskemål? :)
Så snart som möjligt? :angel: Jag vet att jag antagligen inte kommer att ha tid att leka på söndag, jag ska vara funktionär hela dagen, men på kvällen har jag tid igen, även om jag antagligen kommer att vara helt slut i huvudet. ;)

Jag jobbar visserligen i helgen, så jag kommer inte ha tid att leka dagtid då, men jag är ju såå sugen på att fortsätta leka (:p)...

LL: Gabby_Ossi

1. cirkus
2. Artline
3. Snurrfian
4. Koppen
5. sedna
6. Hjartagna
7. Blacksmithfarm
8.
9.
10.
11.
12.

Så, vilka mer?

@Gabby_Ossi Ungefär hur många deltagare har du tänkt dig innan du startar leken?

@Gabby_Ossi Ungefär hur många deltagare har du tänkt dig innan du startar leken?

Jag är inte @Gabby_Ossi , men jag har ju kikat på hennes lek och jag skulle gissa på så många som möjligt.

Jag föreslår att de som vill vara med men inte kan vid vissa tidpunkter skriver upp sig på listan, och talar om när det intepassar/de kan inte vara med så är det lättare för @Gabby_Ossi att få en överblick om när det är lämpligt att starta leken.

1. cirkus
2. Artline
3. Snurrfian
4. Koppen
5. sedna
6. Hjartagna
7. Blacksmithfarm
8. bollen__
9. Mirtai - vill inte ha lekstart i helgen
10.
11.
12.

1. cirkus
2. Artline
3. Snurrfian
4. Koppen
5. sedna
6. Hjartagna
7. Blacksmithfarm - helst inte lekstart före söndag (=dl måndag)
8. bollen__
9. Mirtai - vill inte ha lekstart i helgen
10.
11.
12.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 489
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar