Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
@quarter4ever
Får se när leken är på gång att starta, men det känns som att jag inte hinner med en såhär stor lek nu när min semester tagit slut. Hoppar antagligen på vid senare tillfälle :)

LL: Gabby_Ossi

1. cirkus
2. Artline
3. Snurrfian
4. Koppen
5. sedna
6. Hjartagna
7. Blacksmithfarm - helst inte lekstart före söndag (=dl måndag)
8. bollen__
9. Mirtai - vill inte ha lekstart i helgen
10. Lobelia - vill helst ha lekstat innan helgen
11. Habina
12. quarter4ever- lekstart spelar ingen roll

hm är det samma plats i listan igen @Koppen ;):p
Hahaa! :rofl:

Puttar upp listan :)

LL: Gabby_Ossi, Tema: Angel The Series

1. cirkus
2. Artline
3. Snurrfian
4. Koppen
5. sedna
6. Hjartagna
8. bollen__
11. Habina
13. LenaH
14. fio

Leken är i stort sett klar att läggas upp snart, om @glömmerallt kan vara med och checka av finjusteringarna skulle det gå att få upp senare (ganska sent) ikväll och första DL imorgon, men vill ni ha bättre framförhållning så kan jag lägga upp imorgon och ha första dl på Fredag.
De flesta verkar vilja ha start innan helgen så vi försöker med det i alla fall!

Jag vill ju väldigt gärna ha i alla fall en till men ibland trillar det ju in när det väl är sagt när det börjar så jag kan ju hoppas på det :angel:

Leken är i stort sett klar att läggas upp snart, om @glömmerallt kan vara med och checka av finjusteringarna skulle det gå att få upp senare (ganska sent) ikväll och första DL imorgon, men vill ni ha bättre framförhållning så kan jag lägga upp imorgon och ha första dl på Fredag.
De flesta verkar vilja ha start innan helgen så vi försöker med det i alla fall!

Jag vill ju väldigt gärna ha i alla fall en till men ibland trillar det ju in när det väl är sagt när det börjar så jag kan ju hoppas på det :angel:
För mig går det lika bra vilket som :)

Jag ska till stallet nu ett par timmar men ni som är anmälda får gärna komma med input om ni vill köra igång så fort som möjligt eller vänta en dag till.

Och ni som funderar på att anmäla kan börja tänka på att komma till skott! ;)
@Lilltess ? @FiaM ? ville du prova @Novali01 ? Nu är det snart dags att börja @Sasse :angel:

Så kollar jag hur det ser ut när jag kommer tillbaka och börjar ev att lägga ut leken! :)

1. cirkus
2. Artline
3. Snurrfian
4. Koppen
5. sedna
6. Hjartagna
8. bollen__
11. Habina
13. LenaH
14. fio
15. @Sasse

1. cirkus
2. Artline
3. Snurrfian
4. Koppen
5. sedna
6. Hjartagna
8. bollen__
11. Habina
13. LenaH
14. fio
15 @Sasse

Första dl fredag passar bra tycker jag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 489
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar