VeklingTack.
Men jag har inte riktigt tid just nu. Som vanligt. Men nej, jag står över den här gången.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VeklingTack.
Men jag har inte riktigt tid just nu. Som vanligt. Men nej, jag står över den här gången.
Vekling
Nu har du fyraJag tänker inte tala om ifall jag är upptagen nån dag eller så för jag har nog tre säkra röster på mig till DL1 (elak typ 1 elak typ 2 och elak typ 3 ) och det kan räcka för att lynchas!
Ah, följer du drevet?Nu har du fyra
Just because we love you!Jag tänker inte tala om ifall jag är upptagen nån dag eller så för jag har nog tre säkra röster på mig till DL1 (elak typ 1 elak typ 2 och elak typ 3 ) och det kan räcka för att lynchas!
Tala för guds skull inte om om du duschar, det är skumt.Jag tänker inte tala om ifall jag är upptagen nån dag eller så för jag har nog tre säkra röster på mig till DL1 (elak typ 1 elak typ 2 och elak typ 3 ) och det kan räcka för att lynchas!
Då tar jag det säkra före det osäkra och berättar det för dig i förtroende. Här i den här tråden. Nu.Tala för guds skull inte om om du duschar, det är skumt.
Åh, fint att du tänkte på mig @glömmerallt , men stryk mig från listan över personer som vill vara LL, kände inte alls att det var min grej nät jag praoade hos bästa Paddis.
What?! Inget vad-det-nu-var-för-tema-du-skulle-ha?Åh, fint att du tänkte på mig @glömmerallt , men stryk mig från listan över personer som vill vara LL, kände inte alls att det var min grej nät jag praoade hos bästa Paddis.
Ja vi måste ha silver temaSilver Fang var det! Och då kanske jag kidnappar ehrm... adopterar det temat istället, för jag tyckte det var en jättebra idé
Jag hade älskat DL vid midnatt. Då hade jag varit som bästFör min del beror det lite på när leken blir... Jag tror inte ni skulle gilla mina DL-tider då...
Sedan vill jag nog ha stöd av någon...
(ta idag som exempel, DL vid midnatt tror jag inte att det är så många som vill ha )