Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan inte vara med på någon lek som startar före måndag då jag fredag-söndag är i stugan med mycket begränsad mobiltäckning.

Dessutom tror jag att jag ska vänta tills det blir en mindre lek igen, jag har ingen chans att klura ut särskilt mycket på så många deltagare som 17 st när jag nästan bara kan leka från mobilen.

Kan man önska sig en roll i nästa lek? Då vill jag vara självmordsbombare för typ dag 4-5 brukar jag krokna och det vore ju förträffligt att kunna checka ut då? :angel:
Det är lugnt, se till att jag är kvar så länge så kan jag rösta ut dig! Nemas problemas! :D

Jag kommer nog inte kunna vara med om nästa lek startar före helgen. Och jag tvivlar på att ni kommer att gilla mina DL-tider om jag skulle vara LL :angel:
Typ Fredag, lördag och söndag Dag DL tidigast 23:45...
Men efter det skulle jag nog kanske kunna vara LL, om någon vill hjälpa mig? (framför allt med att svara på frågor som kommer när jag inte kan vara online... och rollbalans...)
:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 490
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar