Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill!!!!!!! Kan du se till att leken som pågår tar slut snabbt så nästa kan börja omgående då? Kan hinna leka under helgen...
när man är sjuk finns det bara ett botemedel?Vill!!!!!!! Kan du se till att leken som pågår tar slut snabbt så nästa kan börja omgående då? Kan hinna leka under helgen...
tyvärr bortom min kontroll, jag begick självmord tidigt i denna leken, vi får se om det var gynnsamt eller inte......Vill!!!!!!! Kan du se till att leken som pågår tar slut snabbt så nästa kan börja omgående då? Kan hinna leka under helgen...
Håller tummarna!tyvärr bortom min kontroll, jag begick självmord tidigt i denna leken, vi får se om det var gynnsamt eller inte......
Du ska alltid vara så drastisk....tyvärr bortom min kontroll, jag begick självmord tidigt i denna leken, vi får se om det var gynnsamt eller inte......
ja att vara lite i skymundan är ju inte min stil....Du ska alltid vara så drastisk....
Det är din charmja att vara lite i skymundan är ju inte min stil....
Det är din charm
Du kan ju låta bli att skydda dig själv så kan du ju bli käk.Kan man önska sig en roll i nästa lek? Då vill jag vara självmordsbombare för typ dag 4-5 brukar jag krokna och det vore ju förträffligt att kunna checka ut då?
Kan man önska sig en roll i nästa lek? Då vill jag vara självmordsbombare för typ dag 4-5 brukar jag krokna och det vore ju förträffligt att kunna checka ut då?
Mm. Jag. Vet.Nä, jag vill vara självmordsbombare! Gick ju så sist när jag tog med dig i graven
Ja det var en miss den gången.Du kan ju låta bli att skydda dig själv så kan du ju bli käk.
Det är lugnt, se till att jag är kvar så länge så kan jag rösta ut dig! Nemas problemas!Kan man önska sig en roll i nästa lek? Då vill jag vara självmordsbombare för typ dag 4-5 brukar jag krokna och det vore ju förträffligt att kunna checka ut då?