Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara du röstar innan DL är det okej.Och jag trodde man var tvungen att vara inne vid DL.....sedär man lär sig nåt nytt varje dag, desto lättare att vara med om man inte MÅSTE hålla tider!
Precis. Passa gärna på att råka banna LL också så är det ingen risk att leken kommer igång förrän det passar dig...@Blacksmithfarm När tänkte du dra igång leken? Jag kan inte vara med om den börjar nu i helgen... Tidigast söndag kväll kan jag vara med... Men blir det macken och tidigare så får jag lösa det på något vis, i värsta fall genom att slänga hela tråden och inte plocka fram den förrns på söndag... Det är lätt hänt om man är tvungen att spela via mobilen... Eller vad säger du @LenaH
Smart! Det finns helt klart fördelar att vara moderator!Precis. Passa gärna på att råka banna LL också så är det ingen risk att leken kommer igång förrän det passar dig...
Mäh! Blir det macken så måste ju jag vara med! Och jag som får så mycket gjort när jag inte leker.
Åååh jag vill va med på macken tema! Men gubben kommer hem i helgen, o är sen borta i tre veckor så jag kan inte ha dl förrän söndag
Men den andra leken är ju inte ens klar än så det kanske inte blir nån start innan söndag iaf.
@Blacksmithfarm När tänkte du dra igång leken? Jag kan inte vara med om den börjar nu i helgen... Tidigast söndag kväll kan jag vara med... Men blir det macken och tidigare så får jag lösa det på något vis, i värsta fall genom att slänga hela tråden och inte plocka fram den förrns på söndag... Det är lätt hänt om man är tvungen att spela via mobilen... Eller vad säger du @LenaH
Precis. Passa gärna på att råka banna LL också så är det ingen risk att leken kommer igång förrän det passar dig...
Smart! Det finns helt klart fördelar att vara moderator!
Då måste det bli macken
Hm, jag kan tänka mig att vänta till dess. ( listan måste ju dessutom fyllas... ) Och så verkar våra moderater vara inne på att inte tillåta tidigare lekstart
Absolut! Jag brukar i och för sig lägga mig vid 20-21 Men om det krisar riktigt kan jag säkert vara vaken tills 22 i alla fall.Jag skriver upp mig som lekledare då
Så får vi se när pågående lek slutar och när denna listan börjar fyllas. Jag kan ju försöka undvika alltför sena DL, och om Sasse ville hjälpa till så kanske hon kan hålla något DL om det krisar?
Då måste det bli macken
Hm, jag kan tänka mig att vänta till dess. ( listan måste ju dessutom fyllas... ) Och så verkar våra moderater vara inne på att inte tillåta tidigare lekstart
Åh jag hittade @quarter4ever
Du vet att det finns en variant på den va?Jag är inte kinkig, jag kan vara vem som helst! Frågan är om jag kanske vill ha en synt?