Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Blacksmithfarm När tänkte du dra igång leken? Jag kan inte vara med om den börjar nu i helgen... Tidigast söndag kväll kan jag vara med... Men blir det macken och tidigare så får jag lösa det på något vis, i värsta fall genom att slänga hela tråden och inte plocka fram den förrns på söndag... :angel: Det är lätt hänt om man är tvungen att spela via mobilen... Eller vad säger du @LenaH :p

@Blacksmithfarm När tänkte du dra igång leken? Jag kan inte vara med om den börjar nu i helgen... Tidigast söndag kväll kan jag vara med... Men blir det macken och tidigare så får jag lösa det på något vis, i värsta fall genom att slänga hela tråden och inte plocka fram den förrns på söndag... :angel: Det är lätt hänt om man är tvungen att spela via mobilen... Eller vad säger du @LenaH :p
Precis. Passa gärna på att råka banna LL också så är det ingen risk att leken kommer igång förrän det passar dig... :angel:

Mäh! Blir det macken så måste ju jag vara med! Och jag som får så mycket gjort när jag inte leker.:mad:O_o:D

Då måste det bli macken :p

Åååh jag vill va med på macken tema! Men gubben kommer hem i helgen, o är sen borta i tre veckor så jag kan inte ha dl förrän söndag :( :arghh:
Men den andra leken är ju inte ens klar än så det kanske inte blir nån start innan söndag iaf.

Hm, jag kan tänka mig att vänta till dess. ( listan måste ju dessutom fyllas... :angel:) Och så verkar våra moderater vara inne på att inte tillåta tidigare lekstart ;) :laugh:

Precis. Passa gärna på att råka banna LL också så är det ingen risk att leken kommer igång förrän det passar dig... :angel:

:idea: Smart! :D Det finns helt klart fördelar att vara moderator! :D

Lekledare: Blacksmithfarm
Tema: Macken
Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3. Lobelia
4. Hjartagna ( om första dl är tidigast måndag kväll)
5. Snurrfian
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 490
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar