Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mera OT.
Jag tänkte på dig när jag såg den här, :rofl:
392.jpg

:rofl::rofl::rofl:

Lekledare: Blacksmithfarm
Tema: Macken
Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3. Lobelia
4. Hjartagna ( om första dl är tidigast måndag kväll)
5. Snurrfian
6. Artline
7. bollen__
8.cirkus
9. Habina - om det är ok att jag har ungefär samma aktivitetsnivå som senaste leken
10. Mirtai
11. Klara
12.

Jag hade tänkt en längre paus, men med Pumbaa som lekledare, vem kan avstå? :love::D
Har du tänkt på vilka som gör rösterna till Timon och Pumbaa i den svenska versionen:D
:banana:

Jodå, det går så bra så. Jag har ändå ingen häst att susa över dom skräckinjagande hindren med ändå just nu så jag kan stå på backen och fega preciiiis hur mycket som helst. :D

Seså, stör mig inte mer nu. Jag jobbar faktiskt. :devil:

Nejdå, du vill INTE ha mig tjatande så skriv upp dig nu!! Det är en lek heeeelt i din smak!:angel: Kom igen nu @Speedway, jobba kan du göra sen....

@Novali01 Jag ser en ny, dyr sadel framför mig så jag måste jobba vääääldigt mycket ett tag framöver. :p

Och så en allmän uppmaning till alla er andra här. Ta INTE död på Tant Nova för snabbt för hon behöver hålla sig sysselsatt. Hon blir så fasligt besvärlig på FT-forumet annars. :angel:

Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3. Lobelia
5. Snurrfian
6. Artline
7. bollen__
8.cirkus
9. Habina - om det är ok att jag har ungefär samma aktivitetsnivå som senaste leken
10. Mirtai
11. Klara
12. thoora

Ah, va fasen jag fölvakar bara ändå så jag har ju tid att leka. Sen att jag är rätt mosig i huvudet kanske bara bidrar positivt?

@thoora, du råkade visst ta bort LL-raden från listan ;)
Jag lägger till planerad lekstart också ifall någon mer undrar :)

LL: Blacksmithfarm
LL-medhjälpare/medarbetare: Sasse
Planerad lekstart: söndag, med första dl måndag.

Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3. Lobelia
5. Snurrfian
6. Artline
7. bollen__
8.cirkus
10. Mirtai
11. Klara
12. thoora
13.
14.
15.

Ah, va fasen jag fölvakar bara ändå så jag har ju tid att leka. Sen att jag är rätt mosig i huvudet kanske bara bidrar positivt?

Du med?

Mitt sto har gått 342 dygn och ser mindre klar ut nu än när jag kom hit (jag har transporterat mig till Skåne där jag har stona)

Du med?

Mitt sto har gått 342 dygn och ser mindre klar ut nu än när jag kom hit (jag har transporterat mig till Skåne där jag har stona)

Surt för dig om hon kniper om du har åkt långt. Här är de på dygn 304 respektive 321, men hon som ska föla först fölade på dygn 327 utan några föregående tecken senast. Så det börjar vara dags för hårdbevakning, hoppas fler vill vara vakna nattetid och leka. :angel:

Surt för dig om hon kniper om du har åkt långt. Här är de på dygn 304 respektive 321, men hon som ska föla först fölade på dygn 327 utan några föregående tecken senast. Så det börjar vara dags för hårdbevakning, hoppas fler vill vara vakna nattetid och leka. :angel:

:D :D Detta är typ mitt andra hem. Jag jobbar ändå hemifrån i vanliga fall så jag har jobbet med mig.
Jag blir här tills detta föl har kommit. Nästa sto är på dygn 319 (tror jag) och hon ser inte det minsta klar ut så hon är på bete.

Jag tycker det vore utmärkt om leken kom igång så vi som är nattugglor har något att pyssla med nattetid

Och ni bara måste prata om fölvakning? Här går jag varje dag och tittar från märra till 2-åringen tillbaka till märra. Varenda gång blir jag lika sugen på att tillverka en kopia men lyckas alltid intala mig själv att jag är idiot och att jag inte ska ha fler hästar. Tror ni det blir bättre av att ni pratar om att fölningar och tanken på en mysig fölmule som bara måste pussas på blir tydlig i minnet. VA VA VA :mad:
:D

Och ni bara måste prata om fölvakning? Här går jag varje dag och tittar från märra till 2-åringen tillbaka till märra. Varenda gång blir jag lika sugen på att tillverka en kopia men lyckas alltid intala mig själv att jag är idiot och att jag inte ska ha fler hästar. Tror ni det blir bättre av att ni pratar om att fölningar och tanken på en mysig fölmule som bara måste pussas på blir tydlig i minnet. VA VA VA :mad:
:D

Instämmer! :banghead: Jag velar dagligen kring mitt sto. De dagar jag tränar är jag så övertygad om att vi inte skall ha ett nytt avbrott med föl, de dagar jag inte hinner mer än pussa på henne i hagen ser hon ju så fin ut så jag måste ta föl på henne. :angel:

Men mitt sto hade så mycket komplikationer både före och efter fölningen, så egentligen borde jag inte våga bara pga det. :o

@Shaggy Jag tänkte skriva "gå inte in på avelsforumet och läs då! :p". Sen kom jag på var vi var...

Men jag kan ju skriva om oron för fellägen, sömnbrist och allt annat härligt som hör till om det känns bättre. :angel:
Tack nu minns jag varför jag efter båda ungarna sagt. ALDRIG MER
Problemet är att minnet är så jävla kort och det är så härligt med småttingarna.:crazy:

:cry:
ännu mer sorgsen över Powies kastning för ca 5 veckor sedan nu när alla bilder på fölisar börjar komma upp överallt.
Ska ultraljuda henne om två veckor för att få status på livmodern om den är skadad så det var därför hon kastade.
Det var inte abortvirus och det verkade inte vara något fel på fostret efter obduktion.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 490
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar