Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lekledare: Blacksmithfarm
Tema: Macken
Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3. Lobelia
4. Hjartagna ( om första dl är tidigast måndag kväll)
5. Snurrfian
6. Artline
7. bollen__
8.cirkus
9. Habina - om det är ok att jag har ungefär samma aktivitetsnivå som senaste leken
10.
11.
12.

Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3. Lobelia
5. Snurrfian
6. Artline
7. bollen__
8.cirkus
9. Habina - om det är ok att jag har ungefär samma aktivitetsnivå som senaste leken
10. Mirtai
11.
12.

Lekstart söndag med första DL måndag kväll, borde passa alla - om jag inte har glömt någon? Då är vi förbi dagarna som det hade blivit knepigt med DL-tider också :)

Det blir ju lite paus, jag hade inte räknat med att G_O's lek skulle sluta idag :p

Fast det kan vara skönt med lite paus... Jag har födelsedagsfest på lördag och jag bara måste städa huset först. :o

Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3. Lobelia
5. Snurrfian
6. Artline
7. bollen__
8.cirkus
10. Mirtai
11. Klara
12.

Jag hade tänkt en längre paus, men med Pumbaa som lekledare, vem kan avstå? :love::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 490
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar