Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
:cry:
ännu mer sorgsen över Powies kastning för ca 5 veckor sedan nu när alla bilder på fölisar börjar komma upp överallt.
Ska ultraljuda henne om två veckor för att få status på livmodern om den är skadad så det var därför hon kastade.
Det var inte abortvirus och det verkade inte vara något fel på fostret efter obduktion.
<3

Glad att jag har en valack. :angel:
ja då slipper man våndas;)
jag har både ston och hingst ( hingsten dock för ung för att betäcka än (2 år) vi får se om han håller måttet framöver!
Stam , looken och temperamentet är i topp så här långt, det ska bara till prestationer också:)

Bara för att tråden inte ska halka ner i sedimenten

LL: Blacksmithfarm
LL-medhjälpare/medarbetare: Sasse
Tema: Macken
Planerad lekstart: söndag, med första dl måndag.

Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3. Lobelia
4. Hjartagna ( om första dl är tidigast måndag kväll)
5. Snurrfian
6. Artline
7. bollen__
8.cirkus
9. Habina - om det är ok att jag har ungefär samma aktivitetsnivå som senaste leken
10. Mirtai
11. Klara
12. thoora
13.
14.

Jag saknar @LenaH , @glömmerallt , @Gabby_Ossi !

Och en massa andra också - men man kan ju inte tagga så många i taget

Bara för att tråden inte ska halka ner i sedimenten

Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3. Lobelia
5. Snurrfian
6. Artline
7. bollen__
8.cirkus
9. Habina - om det är ok att jag har ungefär samma aktivitetsnivå som senaste leken
10. Mirtai
11. Klara
12. thoora
13.
14.

Jag saknar @LenaH , @glömmerallt , @Gabby_Ossi !

Och en massa andra också - men man kan ju inte tagga så många i taget
Jag tänker pausa lite, jag har spelat så uselt senaste gångerna och misstänker att det beror på bristande engagemang.

Dessutom gillade jag aldrig Macken. :o :p

Nej min graviditet försöker döda mig verkar det som. Jag har sovit sedan i måndags typ och kommer bara upp korta stunder för att försöka äta så ingen ork här inte. Det har dock varit bra idag men tyvärr är jag fortfarande alldeles för yr i huvudet ;)
ja den där tröttheten är inte att leka med, men gillar iaf orsaken!:):love:

Puttar upp listan, nu börjar det dra ihop sig!
Jag tänkte lägga upp leken imorgon förmiddag, så att ni får gott om tid till DL på måndag :)

Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3. Lobelia
5. Snurrfian
6. Artline
7. bollen__
8.cirkus
10. Mirtai
11. Klara
12. thoora
13.
14.
15,
16,
17,
;)

Nu ska jag finputsa detaljerna, skriva klart allt och så hoppas jag få en god natts sömn :) (allt ulvlekande sittandes i soffan med datan i knät har inte varit bra för min rygg:(, det berättade den för mig igår... Så nu sitter jag vid köksbordet istället :laugh:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 490
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar