Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast jag tycker det är bra med DL tidigare. För om det händer saker nära DL är det kul att inte missa för att man måste sova för att komma upp på morgonen.

Jo absolut, jag kan förstå om det är skoj att kunna vara inne vid deadline. Men det är ju inte nödvändigt för att vara med och leka och olika deadlinetider kan ju passa olika personer osv så jag ser det inte som något problem att deadlinetiderna i någon enstaka lek aviker från hur de vanligtvis är.

Jag tycker tvärt om att det är viktigt, med de senare lekarna i åtanken så har det mesta avgjorts vid DL, är jag med kommer jag garanterat sitta uppe fast jag borde ha lagt mig. Är det bra helgen så fungerar det, men inte annars.

Givetvis så är det okej om det passar andra.

Jag skriver upp mig som lekledare då :p
Så får vi se när pågående lek slutar och när denna listan börjar fyllas. Jag kan ju försöka undvika alltför sena DL, och om Sasse ville hjälpa till så kanske hon kan hålla något DL om det krisar?

Lekledare: Blacksmithfarm

Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Vad vill ni ha för tema? jag vet att jag har skrivit quest for camelot, men jag får så många ideer :p
Robin Hood?
Outlander?
Macken (roy och roger hotas av nedläggning)?

Fast jag tycker det är bra med DL tidigare. För om det händer saker nära DL är det kul att inte missa för att man måste sova för att komma upp på morgonen.

Jag tycker tvärt om att det är viktigt, med de senare lekarna i åtanken så har det mesta avgjorts vid DL, är jag med kommer jag garanterat sitta uppe fast jag borde ha lagt mig. Är det bra helgen så fungerar det, men inte annars.

Ja, det är bara i helgen det gäller, sedan jobbar jag tider som tillåter mer normala DL. (om det inte blir en jättelång lek...)

Så får vi se när pågående lek slutar och när denna listan börjar fyllas. Jag kan ju försöka undvika alltför sena DL, och om Sasse ville hjälpa till så kanske hon kan hålla något DL om det krisar?

Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Vad vill ni ha för tema? jag vet att jag har skrivit quest for camelot, men jag får så många ideer :p
Robin Hood?
Outlander?

När tänker du ha DL vardagar, på ett ungefär?

Macken hade varit kul ;)

Deltagare:
1. quarter4ever
2. Novali01
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Robin Hood?
Outlander?

Outlander :love:

Men bara om jag får vara kärlekspar med Jamie :D

Tycker du? Visst de avgörande rösterna kommer ju nära deadline men ag tycker såväl rösterna som teorierna brukar börja trilla in i tråden direkt efter natt deadline.

Jag tycker det är väldigt trist om leken har utvecklats dit att folk känner att de behöver vara inne vid deadline, det är ju inte meningen utan det ska ju räcka om en kan vara inne någon gång mellan dag och nattdeadline för att lägga en röst och bidra med teorier. Leken ska ju inte kräva någon tidspassning annat än av LL. (och därför tycker jag det är lämpligt att LL väljer tider som passar denne). Men samtidigt förstår jag u om folk vill vara inne vid deadline, svårt det här..

Tycker du? Visst de avgörande rösterna kommer ju nära deadline men ag tycker såväl rösterna som teorierna brukar börja trilla in i tråden direkt efter natt deadline.

Jag tycker det är väldigt trist om leken har utvecklats dit att folk känner att de behöver vara inne vid deadline, det är ju inte meningen utan det ska ju räcka om en kan vara inne någon gång mellan dag och nattdeadline för att lägga en röst och bidra med teorier. Leken ska ju inte kräva någon tidspassning annat än av LL. (och därför tycker jag det är lämpligt att LL väljer tider som passar denne). Men samtidigt förstår jag u om folk vill vara inne vid deadline, svårt det här..
Så har jag känt hela tiden, inte att jag måste vara inne men jag vill vara det. Jag kan givetvis inte alltid, men jag är inte med om jag på förväg vet att planerad dag DL inte funkar för mig.

Åååh jag vill va med på macken tema! Men gubben kommer hem i helgen, o är sen borta i tre veckor så jag kan inte ha dl förrän söndag :( :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 490
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar