Det är nog tur det, för Mammas har nog somnatmen det är ingen brådska
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog tur det, för Mammas har nog somnatmen det är ingen brådska
Det är nog tur det, för Mammas har nog somnat
Att det är många där ser jag inte riktigt som ett problem? Nu har det väl dock pratas en del om att det skrivits otroligt mycket i "lyorna" men jag misstänker att det antagligen är endel OT då? för det behövs ju inte pladdras så mycket om leken kan jag tycka.
Jag har varit ulv när det varit (tror jag minnet är sådär) 8 stycken i ulvar och det brukade gå bra tycker jag.
@Mirtai , @Mammas och @Sedna av de som leker nu kan eventuellt varit med då när lekarna(och då också lyorna) var lite större. Var ovanligare med onda utanför lyan då så det var många ulvar. Mirtai är jag rätt säker på att hon varit med i stora lekar.
De kanske har annan uppfattning? hm @Koppen kanske var med då också och @Killaloe ?
Texten man har i första inlägget kommer med även i andra.
Ja alltså jag minns mest de tekniska strul som var när man var i en lya, någon VÄGRADE mail eller msn och man var typ sju stycken så att man var tvungen att skicka dubbla pm så fort man ville något för att man kunde max skicka till fem - och så var man tvungen att dubbelkolla vilka som var med i lyan eftersom man var tvungen att skriva in namnen varje gång man skulle skicka.. för att inte tala om när man kom in efter att ha varit borta och man hade 30 nya pm... och @glömmerallt var inte du en av dem som ville ha konvon på buke till varje pris?
Nej men alltså jag var typ glad så fort någon dog så man inte var för många - rent praktiskt. Annars ser jag inga problem med det. Det finns lite utrymme för att någon tabbar sig eller göra lite mer vågade manövrar (typ att någon ulv spelar siare), att någon hoppar av eller inte har tid. Nu är det lite sårbart om man är tre ulvar och någon inte har tid eller så.
Så ser inga problem med att lyorna är lite större.
...Svarade jag på rätt grej nu?
På tal om tekniska stul hur många går det att vara i en konversation?
Att jag ville ha det på buke var nog för att alla hade buke och det blev lite träligt att prata med folk på flera plan samtidigt. Men jag gillade mail för ett par tre år sedan det fungerade smidigt. Sen så har jag aldrig haft någon facebook så av uppenbara skäl såföreslog jag troligtvis buke under tiden det var poppis för ulvprat.
Ja et var rätt grej.
Varför?! Jag tror t.o.m. att du var i samma lag som mig någon gång när vi hade en konversation via mail. Folk (eller bara jag kanske? Lite glömsk sådär ) glömde ju "Svara alla" så det blev hackigt att följa konversationen.Jag gillar också mail
Varför?! Jag tror t.o.m. att du var i samma lag som mig någon gång när vi hade en konversation via mail. Folk (eller bara jag kanske? Lite glömsk sådär ) glömde ju "Svara alla" så det blev hackigt att följa konversationen.
Ja, jag vet att du var klockren, men alla andra? Jag har för mig att du var räddningen för att ens kunna följa med i konversationenJag tror att det bara var du. Nej jag har automatiskt att jag svarar alla när jag trycker på svara i gruppkonvos, så det är rätt lugnt för min del iaf. Blir smidigt och man får avisering i telefonen om man inte sitter vid datorn.
Ja, jag vet att du var klockren, men alla andra? Jag har för mig att du var räddningen för att ens kunna följa med i konversationen
Men angående aviseringar får man väl det både via buke och facebook, om man har de inställningarna.
LL: Asko
Tema: Lion King
1. cirkus
2. LenaH
3. Gabby_Ossi
4. Lilltess
5. Mirtai
6. Snurrfian
7. Koppen
8. sedna
9. Lobelia - men jag hoppar av om det blir mer än 12-13. Jag vill inte ha 2 heltidsjobb.
10.