Finns det någon som känner för att hoppa in i en pågående lek?
Beror på vilken roll det gäller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det någon som känner för att hoppa in i en pågående lek?
Jag har börjat fundera på om det pågår något fuffens under pågående lek Jag blir sjuk mellan första och andra lekdagen, och detta håller sedan i sig... tills min roll tas över. Sedan går det kanske en halvtimme-timme max innan jag känner att febern lättar. Och idag är jag så gott som frisk (förutom att jag känner mig typ som 80 med dylika kroppskrämpor efter att ha bott i sängen i flera dagar). Högst märkligt!
@Monstermom, vad har du gjort egentligen?!
Ah nej just ja, den som låg i hagen var första panikbytet. Men nej, inte samma häst. Innan det här har jag bytt en gång tidigare, hade min första häst som avatar i början, sen bytte jag till den svarta efter hon avlivats, sådär 3-4 år sen. Jag är visst ingen stor avatarbytare.
[...]Plus att jag anser att ni alla borde skramla ihop till en semesterresa till Bahamas åt en stackars slutkörd LL! Och skicka runt hatten för vår Onde Överherre @Myrten också... För säkerhets skull.
Gör det inte? Vad händer då?Sen hade jag förr ofta flera fönster uppe, ett där jag la in citat och skrev längre och sen ett där jag svarade på frågor och ifrågasatte det som hände just då. Men nu går ju inte det längre.
Gör det inte? Vad händer då?
Att citera en massa tycker jag också är problematiskt, på det sättet att funktionen verkar vara kass. Man kan tydligen inte spara hur många citat som helst, utan typ hälften har försvunnit när man väl ska börja skriva på inlägget. Och det är ju rätt drygt...
Det är typ torsdag nu
Men du behöver inte svara om du har ont om tid.
Har jag inte svarat? Eller trodde jag bara att jag gjorde det?
//förvirrad