Jag tycker mig se en trend av att det blir mer ot i början och att man fortsätter med diskussioner om detta ot längre in i lekarna (ja jag var mycket duktig på det på skidresan ). Problemet blir att man ibland måste gå tillbaka till den där stora massan för att hitta början på det man bygger sin teori om . Jag har stundtals letat igenom sida efter sida utan att hitta det just för at det är så extremt mycket ot som måste läsas och slutligen gett upp eftersom det inte går att hitta något inom rimlig tid.Jag håller med och inte håller med. Inläggen före första DL ignorerar jag senare i leken. Problemet blir när det är lika yvigt och många inlägg hela tiden, eller tills man är ett fåtal och man hinner med utifrån det.
Mängder av citat i varje inlägg är jag ingen fan av utan jag vill hellre ha ett fåtal. Det känns ofta som man måste läsa hela sammanhenget ändå för att läsa det som folk väljer att inte citera.
Jag håller med om att mängder av citat kan vara vanskliga om man bara slänger in dem i en klump utan att förklara vad man vill med dem men en väl underbygd teori där citaten används som en förklaring/fördjupning är en annan sak enligt mig.