Jag har inte den minst lust att diskutera på denna nivå och ser det som rena påhopp.Först om aktivitet: Du var väl en av dem som efterlyste att LLs skulle ha hårdare krav (jag minns förekomsten av ordet "extremt") på aktivitet? Och självklart måste man bedöma vad som är för mycket aktivitet om man har en sådan regel. Hur ska det annars fungera? Vem avgör vad som är för mycket?
Vidare: Är det möjligt för dig att diskutera utan att ta på dig offerkoftan eller bli på gränsen till otrevlig? Med tanke på att du förefaller ha taggarna ganska mycket utåt när det gäller dig själv är det förvånande att du inte drar dig för att kommentera andra användares sätt att "vara" i lekarna. Du anmärker ovan på @Monstermom och hennes aktivitet och du talar om för @quarter4ever hur hon "är" som spelare och hur hon ska göra för att bli annorlunda för att passa andras liv. Jag tycker det är helt ok att ge tips hur någon ska göra för att inte bli lynchad tidigt (vilket händer vissa när de börjar) eller hur man kan resonera för att bli en bättre spelare strategiskt. Men det är inte det som det är fråga om här.
Ja jag har åsikter om att man ska vara aktiv och inte typ skriva ett inlägg, om det, i flera lekar på raken som skett och sedan glatt anmäla sig till den 4: de och man är så gott som säker på att mönstret upprepas.
Jag vill också att de flesta ska kunna vara med och leka och inte hindras av extrem aktivitetsgrad. Det var i hopp om att kunna finna en lösning jag tog upp det, det är trist att tappa lekare med helt rimlig aktivit bara för att lekarna blir för ohanterliga.
Du får gärna ha en avvikande åsikt, men när du lägger ord i min mun så blir jag direkt sur.