Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle det bli ett problem pga specialarna?
Jag håller med, framför allt blir det lätt löjeväckande när så många känner behov att redogöra för minsta detalj i sitt liv. Ni har faktiskt inte med att göra vad jag gör när jag inte sitter framför datorn!
Jag håller med, framför allt blir det lätt löjeväckande när så många känner behov att redogöra för minsta detalj i sitt liv. Ni har faktiskt inte med att göra vad jag gör när jag inte sitter framför datorn!
Jag blir nästan mindre aktiv på ren trots.Håller med, framförallt när folk liksom ska "bedömma" vad som är okej att skippa leken för och inte det blir lite överdrivet och nästan fånigt.
Jag blir nästan mindre aktiv på ren trots.
Det är ok, jag kan skicka PM till dig, och bara dig, när jag ska göra annat än leka.
Då får du deala med @Lilltess jag redovisar bara till henne!Jag kräver bilder också! Så att man verkligen ser att folk gör något som är en giltig ursäkt för att inte leka!
Jag skriver upp mig här men ska fundera en stund på om jag verkligen vill vara med. Tycker det är ett ständigt tjatande om att vara mer aktiv och skriva mer och jag hinner helt ärligt inte det! Så jag är hellre med barnen och mår bra istället för att ha dåligt samvete för att jag inte skriver tillräckligt mycket...
Du är varmt välkommen isåfall! Men det kan dröja, den pågående leken är gigantiskBörjar bli leksugen igen... (även om en lek riskerar att resultera i att jag känner mig som alla smileysarna SAMTIDIGT... - typ)
Men jag avvaktar med att skriva upp mig tills det börjar bli klart när leken blir av, så jag vet om jag kan vara med.
(För övrigt så hade vi en lejonklippa i skogen hos vår dagmamma när vi var små )
Egentligen ska man inte behöva säga något alls. Nivån för att vara med borde vara en eller ett par teoriinlägg per dygn + att man debatterar och förklarar sig lite. Med den "press" det varit på senare tid när någon gång på gång räknar inlägg och förklarar folk onda utifrån det, eller goda för den delen. Eller som i en lek när jag låg typ trea/fyra på inläggslistan och var skum för att förra leken låg jag först inför DL.Nej men jag vill VETA!!!
Nej jag håller med dig, det ska räcka med att avisera att man har dåligt med tid utan att någon ifrågasätter.