Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Asko
Tema: Lion King

1.cirkus
2. Artline
3. Gabby_Ossi
4. Lilltess
5. Mirtai
6.
7.
8.
9.
10.

Jag skriver upp mig här men ska fundera en stund på om jag verkligen vill vara med. Tycker det är ett ständigt tjatande om att vara mer aktiv och skriva mer och jag hinner helt ärligt inte det! Så jag är hellre med barnen och mår bra istället för att ha dåligt samvete för att jag inte skriver tillräckligt mycket...

Jag håller med, framför allt blir det lätt löjeväckande när så många känner behov att redogöra för minsta detalj i sitt liv. Ni har faktiskt inte med att göra vad jag gör när jag inte sitter framför datorn! :p

Håller med, framförallt när folk liksom ska "bedömma" vad som är okej att skippa leken för och inte det blir lite överdrivet och nästan fånigt.

Jag skriver upp mig här men ska fundera en stund på om jag verkligen vill vara med. Tycker det är ett ständigt tjatande om att vara mer aktiv och skriva mer och jag hinner helt ärligt inte det! Så jag är hellre med barnen och mår bra istället för att ha dåligt samvete för att jag inte skriver tillräckligt mycket...

Håller absolut med, jag vet ju själv hur det kan kännas vissa dagar och IRL plus ens egna välmående är mycket viktigare än leken.

Så ni som skrivit under listan - no worries, det är inget kontrakt! ;)

Börjar bli leksugen igen... (även om en lek riskerar att resultera i att jag känner mig som alla smileysarna SAMTIDIGT...:eek::confused::angel::banghead::nailbiting::arghh::wtf::cautious: - typ:p)

Men jag avvaktar med att skriva upp mig tills det börjar bli klart när leken blir av, så jag vet om jag kan vara med.

(För övrigt så hade vi en lejonklippa i skogen hos vår dagmamma när vi var små :D)

Börjar bli leksugen igen... (även om en lek riskerar att resultera i att jag känner mig som alla smileysarna SAMTIDIGT...:eek::confused::angel::banghead::nailbiting::arghh::wtf::cautious: - typ:p)

Men jag avvaktar med att skriva upp mig tills det börjar bli klart när leken blir av, så jag vet om jag kan vara med.

(För övrigt så hade vi en lejonklippa i skogen hos vår dagmamma när vi var små :D)
Du är varmt välkommen isåfall! Men det kan dröja, den pågående leken är gigantisk :D

Nej men jag vill VETA!!! :rage:

Nej jag håller med dig, det ska räcka med att avisera att man har dåligt med tid utan att någon ifrågasätter.
Egentligen ska man inte behöva säga något alls. Nivån för att vara med borde vara en eller ett par teoriinlägg per dygn + att man debatterar och förklarar sig lite. Med den "press" det varit på senare tid när någon gång på gång räknar inlägg och förklarar folk onda utifrån det, eller goda för den delen. Eller som i en lek när jag låg typ trea/fyra på inläggslistan och var skum för att förra leken låg jag först inför DL.

Eller när någon satt och spanade in att personen var online men inte skrev, det kändes verkligen trist att ens tänka i de banorna och än mindre skriva om det. Givetvis är det okej utifrån om folk inte röstat eller om man frågar sig om man hittat tråden, men när det gäller generell aktivitet från ågon som är hyfsat aktiv så är det direkt oförskämt.

Samtidigt ska man ju kunna klaga lite på aktiviteten när någon verkligen är helt inaktiv utan någon som helst förklaring.

Det är tråkigt om folk slutar spela för att leken känns som ett jobb med närvarokontroll.

jag vet att det är mig ni ledsnat på
Passar på att be ALLA om ursäkt
jag tar en paus från lekandet
så det inte blir mer dålig stämning
Jag menar inget illa

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 154
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar