Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hör med @Asko om hon tänkt sätta någon antalsgräns på en gång, det är ju bättre att göra så innan eventuellt för många anmält sig och får inte vara med alternativt de som redan är anmälda hoppar av för att leken blev för stor.

Eller så är det ett självrensande system? :idea: :D
Men jag gillar planering! :laugh:
Jag bara hoppar av, jag kan leka en annan gång om fler vill in.

Hör med @Asko om hon tänkt sätta någon antalsgräns på en gång, det är ju bättre att göra så innan eventuellt för många anmält sig och får inte vara med alternativt de som redan är anmälda hoppar av för att leken blev för stor.

Pågående mastondont lek var SKITKUL så länge det varade för undertecknad! Det är mycket svårare och mer utmanade! Men det är ett mycket bra försökag att sätta en antalsgräns ifall att allsmäktig LL vill

Pågående mastondont lek var SKITKUL så länge det varade för undertecknad! Det är mycket svårare och mer utmanade! Men det är ett mycket bra försökag att sätta en antalsgräns ifall att allsmäktig LL vill
Det är kul med många, men jag har inte den tiden det krävs för att hantera det.

Jag tycker också att pågående mastodontlek varit superkul(räknar med att den kommer fortsätta vara det tills den tar slut/jag åker ut). Men jag måste ta en paus nu för att vila upp mig och för att vi får besök nästa helg.

Det är ett självrensande system :sneaky::D

*räknar roller* Fast .. det får gärna vara typ 12 deltagare, och då blir det inga bybor, vilket är ju roligare för deltagarna :D

Jättetrist att jag missar den här leken men min bror med familj kommer på besök nu i helgen. Jag kommer dock garanterat att följa leken med stort nöje! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar