Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fattar bara inte hur folk lyckas få ihop sådana snygga och väl genomtänkta teorier :confused::confused:

När jag försöker få ner mina tankar i mina inlägg så blir det ju bara en massa obegripligt surr :arghh::arghh:
Fast det kanske säger en hel del om min hjärna.....................:angel:

Jag tycker också att lekarna är superkul nu, som alltid. Men just att det är många nya det ger lite extra kulighet tycker jag.
Håller med, leken som går nu är helt underbar att försöka följa, men hur 17 hinner ni?! :confused: Jag har knappt tid att popkornläsa så jag fattar... :o

Äh det är bara ordsvammel. @Mammas kan i och för sig övertyga nästan vem som helst om vad som helst
Men jag kan inte ens producera en tiondel av ert så kallade "svammel".

Faktum är att jag tycker ni är helt fantastiskt duktiga. Alla världens spioner kan slänga sig i väggen!!!! :cool:

Men jag kan inte ens producera en tiondel av ert så kallade "svammel".

Faktum är att jag tycker ni är helt fantastiskt duktiga. Alla världens spioner kan slänga sig i väggen!!!! :cool:

Jag håller också med, jag tyckte det var nog svårt att vara god men då vet man ju iaf inget :p skitsvårt. De här med teorier är inte min grej, blir så less när jag sitter där med panik innan DL och kommer inte på något att skriva....

Jag håller också med, jag tyckte det var nog svårt att vara god men då vet man ju iaf inget :p skitsvårt. De här med teorier är inte min grej, blir så less när jag sitter där med panik innan DL och kommer inte på något att skriva....
Du skojar. Du var ju görabra! Alla som klarar av att producera mer än två rader med "svammel" har min fulla beundran.

Det är adrenalinet. Prova att vara med så får du se. :D

Japp. Dock är det ruggigt beroendeframkallande. Det KAN hända att man sitter och frustrerat trycker på uppdatera-knappen på mobilen när läkaren står och försöker vinka in en på sitt rum på vårdcentralen när klockan är ett par minuter över 10 på förmiddagen... :o (men sedan blev det lyckligtvis en liten väntestund innan provtagningen :up:).

Jepp, äkta ordbajseri.

Jag tror riksdagen skulle satsa på ulvlekar, de hade varit suveräna.

Jag tror att man har stor nytta av att ha skrivit ett par tentor i humaniora/samhällsvetenskap/juridik när man ska vara med i en ulvlek. Jag vet att det har lagt en solid grund till min förmåga att svamla någorlunda trovärdigt om saker jag inte har en aning om - man skulle kunna säga att flera av mina högskolepoäng borde hänföras till ämnet.

Jag tror att man har stor nytta av att ha skrivit ett par tentor i humaniora/samhällsvetenskap/juridik när man ska vara med i en ulvlek. Jag vet att det har lagt en solid grund till min förmåga att svamla någorlunda trovärdigt om saker jag inte har en aning om - man skulle kunna säga att flera av mina högskolepoäng borde hänföras till ämnet.
Skit, jag som bara hade räknetentor :cry:

Skrev en gång ett gupparbete i systembåvetenskap. Vi hade ordentligt roligt när vi skulle få ihop något utifrån obegriplia texter. Resultatet blev MVG, vi viste inte ens vad vi skrivit.

Skrev en gång ett gupparbete i systembåvetenskap. Vi hade ordentligt roligt när vi skulle få ihop något utifrån obegriplia texter. Resultatet blev MVG, vi viste inte ens vad vi skrivit.

Jag har liknande erfarenhet från en juridiktenta med tre frågor där jag bara kunde svaret på den sista. Den första gick ut på att förklara en term jag inte hade en aning om vad det var, den andra var att översiktligt beskriva något som stod i ett kompendium jag helt enkelt struntat i att läsa. Jag fick VG(högsta betyg).

Haha, jag är också fenomenal på att svamla så att det låter bra fast jag inte har någon aning om vad jag tycker. Jag kan vända och vrida på saker från alla vinklar. Komma fram till en slutsats däremot - omöjligt. Mina uppsatser och dylikt brukar sluta med någon halvflummig slutsats att jag kommit fram till att jag inte kommit fram till något :rofl:.

Men hallååååå! Jag anar fusk här!!!!

Vad skall vi vanliga dödliga människor ha att sätta emot dom som doktorerat i svammel :rage:

En av anledningarna till att jag inte har slutbetyg från gymnasiet beror på att jag har väldigt svårt att svamla ur mig uppsatser.

Men ulvlekar går bra, jag tror svamlat iväg runt hundra inlägg fler än uppsatssvamlarna.:idea: :D

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII