Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaa, lite sugen blir jag. :s Beror på när den startar, vill inte att det ska bli så sist. Åsså får den inte bli så mkt större :p (också vill jag inte vara ond! :angel: ) haha!
Kan inte lova att du inte blir ond :o sorry!
Men jag funderar på att införa något maxantal på 12-13 pers :)

Personligen tror jag inte att maxantal är rätt väg att gå, jag tänker att de som inte är intresserade av större lekar avstår när leken blir för stor, men det är bättre att ha att folk själva väljer bort det än att de får ett nej.

Jag tänker också på att vi iaf förr fick vara här lite på nåder, eftersom det egentligen strider mot forumreglerna att inte alla får skriva som de vill i lektrådarna, så jag tror att maxantal kanske måste kollas upp med moderator innan vi inför det? :)

Personligen tror jag inte att maxantal är rätt väg att gå, jag tänker att de som inte är intresserade av större lekar avstår när leken blir för stor, men det är bättre att ha att folk själva väljer bort det än att de får ett nej.

Jag tänker också på att vi iaf förr fick vara här lite på nåder, eftersom det egentligen strider mot forumreglerna att inte alla får skriva som de vill i lektrådarna, så jag tror att maxantal kanske måste kollas upp med moderator innan vi inför det? :)

Jag håller med Mammas här tror jag dessutom tror jag det kommer bli ganska lågt antal till kommande lek automatiskt om den drar igång direkt nuvarande lek tagit slut, några behöver nog en liten paus efter nuvarande lek. Jag tänkte till exempel hoppa över den.

Jag håller med i översta stycket och vad gäller det andra så lala, bingo bingo.
F ö minns jag inte ens när det diskuterades senast. :)

Tror inte heller på maxantal. Det är en trist väg att gå. Tror knappast det kommer bli ett problem att lekarna blir för stora utan nån gång ibland blir det lite större lekar. Det är ju jättekul att det just nu är många som vill leka, ett tag var man ju tvungen att tjata på folk för att ens få ihop en lek.

Det är väl lite upp till lekledare och deltagare. Antalet som är med är självreglerande, folk kan hoppa på om de vill ha stora lekar och avstå om de bara har tid för små.

Jag tycker också att lekarna är superkul nu, som alltid. Men just att det är många nya det ger lite extra kulighet tycker jag.
Jag fattar bara inte hur folk lyckas få ihop sådana snygga och väl genomtänkta teorier :confused::confused:

När jag försöker få ner mina tankar i mina inlägg så blir det ju bara en massa obegripligt surr :arghh::arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad Gör Ni På Toaletten?
  • Vad gör vi? Del CCVII