Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har liknande erfarenhet från en juridiktenta med tre frågor där jag bara kunde svaret på den sista. Den första gick ut på att förklara en term jag inte hade en aning om vad det var, den andra var att översiktligt beskriva något som stod i ett kompendium jag helt enkelt struntat i att läsa. Jag fick VG(högsta betyg).
Fantastiskt! :rofl: Jag har också för mig att de prov/tentor jag svamlat på har jag fått högre betyg på än de där jag faktiskt vetat något om ämnet! Vilket är ju bara skumt :cautious:

Jag har också bara några tentor från Chalmers att luta tillbaka mig på. Matematik är ju raka motsatsen till svammel :eek:

Men du är ju duktig. Spelar inte du också för första gången?

Det är tredje eller fjärde leken :) Fjärde tror jag! Men första som var såhär stor. Det är roligt men svårt, men nu kändes det mest tungt, blev så stressad.

Det är tredje eller fjärde leken :) Fjärde tror jag! Men första som var såhär stor. Det är roligt men svårt, men nu kändes det mest tungt, blev så stressad.
Skönt att höra att jag inte är ensam att känna så. Däremot så är det verkligen jätteroligt. Jag älskar det :love:

Och @Monstermom är så otroligt duktig. Skriver roligt och med inlevelse. Längtar till Dl bara för att få läsa historian hon hittat på :D

Och du skulle bara veta vilket tålamod hon har med mig! Helt fantastiskt!!! Så många dumma frågor och inlägg jag skrivit till henne gång på gång. Och inte en enda gång har hon fått mig att känna mig dum :)

@Monstermom du är :love:
och duktig :up:

Det enda jag är rädd för är att göra något otroligt korkat val/fel så jag sabbar helt för mitt lag. Tävlar man i enmanslag så blir ingen annan än jag lidande.

Jag har också bara några tentor från Chalmers att luta tillbaka mig på. Matematik är ju raka motsatsen till svammel :eek:

Men du är ju duktig. Spelar inte du också för första gången?
Finns det något svammel som är värre än matte. En massa konstiga tecekn, siffror och obegripliga texter.

LL: Asko
Tema: Lion King
1. cirkus
2. LenaH
3. Gabby_Ossi
4. Lilltess
5. Mirtai
6. Snurrfian
7. Koppen
8. sedna
9. Lobelia - men jag hoppar av om det blir mer än 12-13. Jag vill inte ha 2 heltidsjobb.
10. FiaM - beroende på start och antal
11.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 153
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar