Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu tycker jag vi tar och styr upp i det här träsket! Förut sa ni/de att det inte finns någon lista, nå men då gör vi väl en då! :rage:
:p

Jag tror att @LenaH hade tjing på nästa lek?

I tur till LL:
1. Monstermom (kör discworldtema)
2. LenaH? (arkeologer vs mumier?)
3. Äh, ni får reda ut det själva, jag knep i alla fall första platsen! :D:D

Nu tycker jag vi tar och styr upp i det här träsket! Förut sa ni/de att det inte finns någon lista, nå men då gör vi väl en då! :rage:
:p

Jag tror att @LenaH hade tjing på nästa lek?

I tur till LL:
2. LenaH? (arkeologer vs mumier?)
3. Äh, ni får reda ut det själva, jag knep i alla fall första platsen! :D:D
Men alltså, jag behöver inte alls vara LL! :) Jag tycker ff att det är så spännande att leka så jag väntar gärna. Dessutom lyckades jag väl övertyga @Myrten om att hon skulle göra engelskt 1500-tal så fantastiskt bra (Thomas Cromwell som ond spion? :angel:) så @glömmerallt får nog en slottslek snart ändå. :p

Men alltså, jag behöver inte alls vara LL! :) Jag tycker ff att det är så spännande att leka så jag väntar gärna. Dessutom lyckades jag väl övertyga @Myrten om att hon skulle göra engelskt 1500-tal så fantastiskt bra (Thomas Cromwell som ond spion? :angel:) så @glömmerallt får nog en slottslek snart ändå. :p

Fine, jag ska inte tvinga dig (... för jag har inte räknat ut hur :sneaky:), men jag gillar listor! Så:

I tur till LL:
2. Fyll på själva, jag är nöjd med min placering! :up: (@Sasse ?)
3.

Jag har fått inspiration från en serie att ha till tema, så om ingen annan vill vara LL efter Monstermom tar jag gärna den rollen (förutsatt att jag har tid och så). Känns lite onödigt att göra ännu en lista när Momsans lek inte ens startat, men tänkte hugga LL-rollen. Det är vansinnigt hur populär den rollen har blivit på senare tid!
Ah, jag hade för mig att någon annan sa att hon ville och sen tänkte jag hugga den :o

Eftersom jag inte sett sasse eller lenah skriva under på listan ännu :angel:

I tur till LL:
2. Asko (två ord: lion king)
3.

nä, ska inte vara så elak. men fick bara såna idéer :o
men om ingen vill leka med det temat så kan jag skippa det :p

Jag tror inte det behövs en lista, alla hinner vara. Vi som ganska nyligen haft lekar står över så nya och gamla som inte haft på länge får ha.

Efter att ha följt den leken är jag så jäkla pepp på att spela! Får bli efter den 27e så @Sasse kan vara med :bump:

Kan också tänka mig att vara LL, efter att ha spelat nångång. Vill sååå gärna köra ett Supernatural- tema, eller varför inte Sherlock Holmes?
Sam, Dean, Castiel, Crowley, Meg, Bobby ... är helt underbara karaktärer!

Jag är mutbar. :o :angel:

Jag vill leka dubbelnickslek! Vem vill? @Niyama? @glömmerallt?

Jag lovade ju hålla i en dubbelnickslek efter att du hade haft en lek;)

Jag är ju dock rätt kan dock gå med på att hålla en dubbelnickslek lite när som helst om @Niyama vill vara med och leka(jag tycker också det är okej om bara några vill ha dubbelnick.) för en sak är jag säker på det är att jag hoppar över att delta i en sådan lek. :D

Jag vill nog ha en lek med sekt, tjuvar eller troll. Känns som det kan bli märkligt spännande.

Jag har ju pratat om ett tag att jag vill ha en lek med 3 sidor igen så tjuvar eller troll blir det definitivt nästa gång jag håller i en lek:love: Vad vill du du helst ha?

(Om jag inte håller i en dubbelnickslek först då det fungerar inte så bra att blanda)

Jag tror jag hoppar dubbelnicks lek, verkar lite stökigt.

Teman är kul, men känner mig helt Lost (skulle vara ett tänkbart tema förresten) med Buffy inte för att det spelade så stor roll men Mirtais fina uppdateringar faller direkt platt för mig. Har ingen koll alls där. Det finns många trevliga teman jag skulle kunna tänka mig köra om kön att hålla lek kommer fram till mig annars.

Har ni haft Bamse? Min favorit när jag var liten eller Star Trek?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden