Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Toppen
Har du lust att skicka det på pm så att jag får läsa?
Absolut! Kan bjuda in @bollen__ också om hon tycker att idén låter bra?
Jag är jättegärna med dig och @glömmerallt det låter jättekul! och jag är jättedålig på tema så det är perfekt om du redan har en tanke
Fint
Se upp ni övriga!
Nu har du glömt minst mig och @Sasse
Vad menar du med glömt? hänger inte med riktigt? Om du menar vara före på listan så var Sasse en av de jag nämnde när jag skrev upp mig på listan och jag sa ju direkt till dig förut att du fick gå före om du ville? Nu kopierade jag ju bara av listan för att lägga till dentakus och bollens namn efter mitt
Förstår du inte att det är ditt ansvar att se till att alla som vill vara LL står med på listan?
Vi måste uppenbarligen ha två listor - en för deltagande och en för LL!Nä
Framförallt förstår jag inte vilken ordning jag ska skriva upp folk i för du, sasse jag, lena och myrten, pratade om lekar först men vi har alla sagt att vi kan vänta om andra vill ha och nu har många nya sagt att dom vill ha och jag har inte riktigt kol på vem som var först där
Nä
Framförallt förstår jag inte vilken ordning jag ska skriva upp folk i för du, sasse jag, lena och myrten, pratade om lekar först men vi har alla sagt att vi kan vänta om andra vill ha och nu har många nya sagt att dom vill ha och jag har inte riktigt kol på vem som var först där
Vi måste uppenbarligen ha två listor - en för deltagande och en för LL!
Jag kan vänta jättelänge, än så länge har jag gott om tid att leka och då gör jag helst det.
Jag misstänker det så därför håller jag mig i min komfortzon tills vidare.Tar lite tid att vara LL också
LenaH är väl ny som LL och jag tror hon var först av "dom nya" att tala om det. Så om man ska vara petig ska väl hon in innan Asko, men jag känner mest "luuuugn! alla hinner". Tror knappast lekarna plötsligt kommer upphöra här
Och nu när jag skrev detta så ser jag att Lena inte har någon brådska, så de otåligare kan ju gå före henne
@glömmerallt
Tycker lite att gör man en lista så tar man alla som uttryckt sin önskan eller så gör man inte någon lista alls utan tar det som det kommer
Vi ska inte glömma att jag faktiskt aldrig sagt att jag vill!Ja hon borde vara före monster också om vi ska gå efter det, lena har dock sagt flera gånger att hon gärna väntar. Tror också alla som vill hinner vara för eller senare, just nu startar en ny lek upp så fort den tidigare slutar så det rullar på ganska snabbt för tillfället.