Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ju pratat om ett tag att jag vill ha en lek med 3 sidor igen så tjuvar eller troll blir det definitivt nästa gång jag håller i en lek:love: Vad vill du du helst ha?

(Om jag inte håller i en dubbelnickslek först då det fungerar inte så bra att blanda)

En dubblenicks lek med 3 sidor? Det blir småintressant.

I tur till LL:
1. Monstermom (kör discworldtema)
2. Asko (två ord: lion king)
3. glömmerallt( ni får väl rösta om ifall ni vill ha tre sidor eller dubbelnick, eller något annat om ni hellre vill det jag har många lekideer) Jag har gärna en sidekick om någon är intresserad. Det kan vara bra att vara två personer när det blir speciallek folk kan ha mycket frågor då. Spelar ingen roll om det är någon rutinerad som håller ordning på mig eller någon ny som vill kika "bakom kulisserna" innan de håller i en lek själva.

Vill @Sasse @Niyama @Myrten eller @LenaH hoppa före är det helt okej:)

En dubblenicks lek med 3 sidor? Det blir småintressant.

:eek:

Nej, Nej inte både och :rofl: Då behövs det lika många LL som deltagare:D Jag tänkte antingen eller;)

Jag har haft Bamsetema minst en gång men kanske fler minns inte jag är inte så bra på teman så jag kan ha återanvänt det. Men det är länge sedan så de flesta som leker nu var nog inte med då så det kan du absolut ha i en lek @Lobelia occh du får gå före i kön om du vill. :)

:eek:

Nej, Nej inte både och :rofl: Då behövs det lika många LL som deltagare:D Jag tänkte antingen eller;)

Jag har haft Bamsetema minst en gång men kanske fler minns inte jag är inte så bra på teman så jag kan ha återanvänt det. Men det är länge sedan så de flesta som leker nu var nog inte med då så det kan du absolut ha i en lek @Lobelia occh du får gå före i kön om du vill. :)
Det är ingen panik, om folk vill dubbelnicka, det finns fler teman jag kan tänka mig annars :)

I tur till LL:
1. Monstermom (kör discworldtema)
2. Asko (två ord: lion king)
3. glömmerallt( ni får väl rösta om ifall ni vill ha tre sidor eller dubbelnick, eller något annat om ni hellre vill det jag har många lekideer) Jag har gärna en sidekick om någon är intresserad. Det kan vara bra att vara två personer när det blir speciallek folk kan ha mycket frågor då. Spelar ingen roll om det är någon rutinerad som håller ordning på mig eller någon ny som vill kika "bakom kulisserna" innan de håller i en lek själva.

Vill @Sasse @Niyama @Myrten eller @LenaH hoppa före är det helt okej:)

Jag skulle gärna vara sidekick, det skulle vara intressant och lärorikt :D

Jag är också gärna sidekick. Eftersom jag så gärna vill ha en lek på temat "Unge Sherlock Holmes" så har jag redan börjat skriva på en, så om någon rutinerad LL vill köra den så hjälper jag gärna till med texterna och så. :D

Du och @bollen__ får gärna vara sidekicks till mig båda två om ni vill:idea: :love: Jag är kass på teman så du kan få vara temaansvarig:idea: Vi skulle kunna göra det som en gemensam lek, jag behöver inte bossa runt er utan alla får vara med och bestämma om det är okej för er två?:)

Jag var ju LL senast i december så jag kan vänta. Nu när det är så poppis att vara LL får vi se till att det blir spridning på det.

Tyvärr kan jag inte bidra genom att leka själv, för jag fixar det inte riktigt när jag pendlar och är borta så länge om dagarna. Men just nu är det ju ganska många deltagare - roligt!

Ja det är bra om det blir spridning, jag har inte rikti koll på vilka som haft senast bara vilka som pratat om att de vill ha. Ja det är skoj att många är med, framför allt att så många nya verkar blivit förtjusta i lekandet också.:)(men jag :love: återvändare med speciellt @Mirtai :love:
eftersom hon varit borta så länge).

Förhoppningsvis kan du vara med och leka iframtiden igen till dess får vi i alla fall njuta av de fantastiska lekarna du håller i:)

Du och @bollen__ får gärna vara sidekicks till mig båda två om ni vill:idea: :love: Jag är kass på teman så du kan få vara temaansvarig:idea: Vi skulle kunna göra det som en gemensam lek, jag behöver inte bossa runt er utan alla får vara med och bestämma om det är okej för er två?:)

Det vore jättekul! Jag har introtext(som kan anpassas efter vilka roller det blir) och tänkbara roller klara men sedan beror allt på hur avancerat man vill ha det. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar