Det skumma offerlammet är tillbaka
Försök inte vara något annat för då är du SKUM!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skumma offerlammet är tillbaka
Försök inte vara något annat för då är du SKUM!
jag tror att största nybörjargrejen är att man försöker vara kvar så länge som möjligt för man vill ju vara med och leka...inte dö.
Dags för ett bad med badSKUM alltså?Försök inte vara något annat för då är du SKUM!
Absolut - men faktum är att det inte gör så himla mycket om man dör, man är ju ändå engagerad i tråden och kan heja på "sitt" lag utan att behöva anstränga sig en massa. Passar mig rätt bra nu när jag ligger och är sjuk att bara kunna ligga och läsa och fundera lite i lugn och ro utan att behöva skriva vettiga saker.
Dags för ett bad med badSKUM alltså?
Du har redan kommit till next step - det tog mig skitlång tid, men sen är jag rätt trög också
Alltid. Alltid!
Gärna inne i mitt badrum med det råååååååsa badkaren och den berömda toan
Eller i samma lek anklagas för att vara skum både för brist på aktivitet och för mycket aktivitet. Och så är en ny som man aldrig spelat med säker på att man är ond för att man inte spelar som vanligt för att någon annan tycker det. Samtidigt är det givetvis någon som tycker man spelar som vanligt.
Priset var någon lek sedan när 3-4 anklagade mig för inaktivitet, alla hade typ hälften så många inlägg som mig en hade typ 30 när jag hade 150, jag låg 4 på inläggslistan. Då undrar man om folk tittar på vad andra skriver eller gör en egen bedömning.
Det var knappast din kommentar utan strömmen av kommentarer (du och 3 till skrev i den stilen- vill se mer av/få inlägg osv)) och det var inte så att jag skrev OT hela tiden, lejonparten förutom första dagens OT inlägg var spelrelaterade. Som bybo kan man inte direkt tillföra något som kan få en godförklarad så där utan vidare och som ulv vill man inte tillföra något att bli ondförklarad förDu missförstod mig fortfarande då... Jag förstod vad du kände då.
En person kan skriva 100 inlägg men man vet ändå inget om personen.Men en annan person kan skriva 4 inlägg och den har man tydligare koll på.
Jag var spion och "visste" några som var goda. Det jag var ute efter var att jag ville att du skulle skriva något som gjorde så jag kunde lista ut om du var god eller ond.
I förra leken var du banne mig inte trög - och just efter den så kände jag att det inte gjorde mig särskilt mycket att åka ut redan i andra lynchningen.
Nej jag skulle just till att äta och bara tanken på blodpudding får mig att må illa. Grattis till att förstöra min aptit... Det här är väl inte ögonblicket att berätta att jag hade blodpudding till middag?
F'låtNej jag skulle just till att äta och bara tanken på blodpudding får mig att må illa. Grattis till att förstöra min aptit
Det där är intressant, för om man har mycket eller lite inlägg är tydligen relativt till hur mycket andra skriverPriset var någon lek sedan när 3-4 anklagade mig för inaktivitet, alla hade typ hälften så många inlägg som mig en hade typ 30 när jag hade 150, jag låg 4 på inläggslistan
Men hörrni! Jag har ju inget badkar alls! Orättvist!Jag tycker det är helt otroligt att jag inte anklagas för att vara ulv pga
Säg inte så!
Jag längtar ihjäl mig efter ett bad men vägrar bada i vårat badkar från -62! Det ser så fräscht ut
Ibland funderar jag på att åka till badhuset bara för att sitta i bubbelpoolen i två timmar
Men till sommaren har jag ett alldeles nytt fint badkar som ska användas flitigt
Jag har fått inspiration från en serie att ha till tema, så om ingen annan vill vara LL efter Monstermom tar jag gärna den rollen (förutsatt att jag har tid och så). Känns lite onödigt att göra ännu en lista när Momsans lek inte ens startat, men tänkte hugga LL-rollen. Det är vansinnigt hur populär den rollen har blivit på senare tid!