Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag tror att största nybörjargrejen är att man försöker vara kvar så länge som möjligt för man vill ju vara med och leka...inte dö.

Absolut - men faktum är att det inte gör så himla mycket om man dör, man är ju ändå engagerad i tråden och kan heja på "sitt" lag utan att behöva anstränga sig en massa. Passar mig rätt bra nu när jag ligger och är sjuk att bara kunna ligga och läsa och fundera lite i lugn och ro utan att behöva skriva vettiga saker. :D

Absolut - men faktum är att det inte gör så himla mycket om man dör, man är ju ändå engagerad i tråden och kan heja på "sitt" lag utan att behöva anstränga sig en massa. Passar mig rätt bra nu när jag ligger och är sjuk att bara kunna ligga och läsa och fundera lite i lugn och ro utan att behöva skriva vettiga saker. :D

Du har redan kommit till next step - det tog mig skitlång tid, men sen är jag rätt trög också ;)

Jag tycker det är helt otroligt att jag inte anklagas för att vara ulv pga
Alltid. Alltid!
Gärna inne i mitt badrum med det råååååååsa badkaren och den berömda toan

Säg inte så!
Jag längtar ihjäl mig efter ett bad men vägrar bada i vårat badkar från -62! Det ser så fräscht ut :wtf:
Ibland funderar jag på att åka till badhuset bara för att sitta i bubbelpoolen i två timmar :p
Men till sommaren har jag ett alldeles nytt fint badkar som ska användas flitigt :love:

Eller i samma lek anklagas för att vara skum både för brist på aktivitet och för mycket aktivitet. Och så är en ny som man aldrig spelat med säker på att man är ond för att man inte spelar som vanligt för att någon annan tycker det. Samtidigt är det givetvis någon som tycker man spelar som vanligt.

Priset var någon lek sedan när 3-4 anklagade mig för inaktivitet, alla hade typ hälften så många inlägg som mig en hade typ 30 när jag hade 150, jag låg 4 på inläggslistan. Då undrar man om folk tittar på vad andra skriver eller gör en egen bedömning.

Eller i samma lek anklagas för att vara skum både för brist på aktivitet och för mycket aktivitet. Och så är en ny som man aldrig spelat med säker på att man är ond för att man inte spelar som vanligt för att någon annan tycker det. Samtidigt är det givetvis någon som tycker man spelar som vanligt.

Priset var någon lek sedan när 3-4 anklagade mig för inaktivitet, alla hade typ hälften så många inlägg som mig en hade typ 30 när jag hade 150, jag låg 4 på inläggslistan. Då undrar man om folk tittar på vad andra skriver eller gör en egen bedömning.

Du missförstod mig fortfarande då... Jag förstod vad du kände då.

En person kan skriva 100 inlägg men man vet ändå inget om personen.Men en annan person kan skriva 4 inlägg och den har man tydligare koll på.

Jag var spion och "visste" några som var goda. Det jag var ute efter var att jag ville att du skulle skriva något som gjorde så jag kunde lista ut om du var god eller ond.

Du missförstod mig fortfarande då... Jag förstod vad du kände då.

En person kan skriva 100 inlägg men man vet ändå inget om personen.Men en annan person kan skriva 4 inlägg och den har man tydligare koll på.

Jag var spion och "visste" några som var goda. Det jag var ute efter var att jag ville att du skulle skriva något som gjorde så jag kunde lista ut om du var god eller ond.
Det var knappast din kommentar utan strömmen av kommentarer (du och 3 till skrev i den stilen- vill se mer av/få inlägg osv)) och det var inte så att jag skrev OT hela tiden, lejonparten förutom första dagens OT inlägg var spelrelaterade. Som bybo kan man inte direkt tillföra något som kan få en godförklarad så där utan vidare och som ulv vill man inte tillföra något att bli ondförklarad för ;)

I förra leken var du banne mig inte trög - och just efter den så kände jag att det inte gjorde mig särskilt mycket att åka ut redan i andra lynchningen. :meh:

Det var nog andra gången på 1.5 år som jag gjorde nånting listigt typ.
Jag har mest svävat i fullkomlig förvirring men försökt verka som om jag fattat någonting

Priset var någon lek sedan när 3-4 anklagade mig för inaktivitet, alla hade typ hälften så många inlägg som mig en hade typ 30 när jag hade 150, jag låg 4 på inläggslistan
Det där är intressant, för om man har mycket eller lite inlägg är tydligen relativt till hur mycket andra skriver :)

Ibland kan man ligga högst på listan med 30 inlägg dag 3, ibland kan man ha 100 inlägg innan första DL och ändå inte ligga högst :p
Så blir man anklagad för inaktivitet trots att man skriver mer än man brukar ;)

Jag tycker det är helt otroligt att jag inte anklagas för att vara ulv pga

Säg inte så!
Jag längtar ihjäl mig efter ett bad men vägrar bada i vårat badkar från -62! Det ser så fräscht ut :wtf:
Ibland funderar jag på att åka till badhuset bara för att sitta i bubbelpoolen i två timmar :p
Men till sommaren har jag ett alldeles nytt fint badkar som ska användas flitigt :love:
Men hörrni! Jag har ju inget badkar alls! :arghh: Orättvist!:mad:

(Och FYI, jag går ibland till badhuset och spenderar ett par timmar omväxlande i bubbelpoolen och ångbastun :D )

Jag har fått inspiration från en serie att ha till tema, så om ingen annan vill vara LL efter Monstermom tar jag gärna den rollen (förutsatt att jag har tid och så). Känns lite onödigt att göra ännu en lista när Momsans lek inte ens startat, men tänkte hugga LL-rollen. Det är vansinnigt hur populär den rollen har blivit på senare tid!

Jag har fått inspiration från en serie att ha till tema, så om ingen annan vill vara LL efter Monstermom tar jag gärna den rollen (förutsatt att jag har tid och så). Känns lite onödigt att göra ännu en lista när Momsans lek inte ens startat, men tänkte hugga LL-rollen. Det är vansinnigt hur populär den rollen har blivit på senare tid!

Ha då måste jag bara ställa mig på kö, vill så många så måste det ju vara bästa rollen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundpassning, hundar som kissar
  • Oseriös avel 2023