Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh herregud, tänk om du skulle vara med i en dubbelnickslek! Dubbelt så många inlägg från dig :laugh:

Jag har funderat på det... Jag vet inte riktigt hur det ska gå till att undvika att avslöja vilka två som är jag...

Och känner jag mig själv rätt skulle jag till slut glömma bort vem jag diskuterar med och snärja in mig/oss i påpekanden om djupt suspekt ulvighet. :banghead:

LL Monstermom OBS, total nybörjare, kan ta en ände i förvirrad förskräckelse eller i en symaskin!

1. glömmerallt
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8. Matmissbrukaren
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH för att jag vet att hon vill! :love:

LL Monstermom OBS, total nybörjare, kan ta en ände i förvirrad förskräckelse eller i en symaskin!

1. glömmerallt
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8. Matmissbrukaren
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. @LenaH för att jag vet att hon vill! :love:
Ja, jag har ju ingen att leka med annars. :love:

Uppdaterar listan eftersom mitt minne är likställt med noll. Jag ska bort troligtvis bort till helgen så jag kan inte förrän tidigast den 27:e. Så startar ni innan dess, stryk mig.

LL Monstermom

1. glömmerallt
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8. Matmissbrukaren
9. Sasse (om första DL tidigast 27:e)
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH

LL Monstermom

1. glömmerallt
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8. Matmissbrukaren
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH
14. Artline

Hoppas du sov gott och länge, det kan behövas med om man tycker det är såå :rofl: roligt.

Har själv svårt att sova, ryggen är inte min vän om natten...

Dålig humor botas tyvärr inte av sömn... :p (Eller så gör det det, jag har rätt rejäla sömnproblem. :cautious:)

Min hund är omtänksam nog att ge mig rejäl ryggmassage om nätterna, sådär riktigt på djupet (50kgs cane corso som envist vill få plats på min sida av sängen...), så jag har mest ont i ryggen på dagarna. :D

Uppdaterar listan eftersom mitt minne är likställt med noll. Jag ska bort troligtvis bort till helgen så jag kan inte förrän tidigast den 27:e. Så startar ni innan dess, stryk mig.

LL Monstermom

1. glömmerallt
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8. Matmissbrukaren
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia
13. LenaH

Ajdå! Ja, vi får se när det blir, helt enkelt. Leken bör väl dra igång nån dag efter nuvarande tar slut, men när det blir vet vi ju inte än. :)

Dålig humor botas tyvärr inte av sömn... :p (Eller så gör det det, jag har rätt rejäla sömnproblem. :cautious:)
Humorn blir i vart fall inte bättre av att inte sova ;)

Min hund är omtänksam nog att ge mig rejäl ryggmassage om nätterna, sådär riktigt på djupet (50kgs cane corso som envist vill få plats på min sida av sängen...), så jag har mest ont i ryggen på dagarna. :D

Kan jag låna? Dagtid har jag inga större problem så det blir fint;)

Ang. dubbelnick skrev @glömmerallt tror jag det var om dubbelnickslekar och att alla bör ha dubbelnick då. Jag höll ju en lek där bara några hade dubbelnick, det funkar bra bara man tänker till lite extra kring rollerna och folk inte hintar.

Jag har också hålligt i en dubbelnicks lek där bara några dubblenicks lek och den blev inte så bra, i övrigt har jag inte haft någrastörre problem med dubbelnickslekar vad jag kan minnas, har ju hålligt i flera. Att just den leken inte blev bra berodde på flera saker och jag tror just att bara några hade ganska liten del i det egentligen. Det största problemet är som du säger hintar, och då inte medvetna hintar utan att folk inte tänker sig för när de skriver. Hintningregeln behöver vara väldigt strikt i en dubbelnickslek tycker jag.

Jag har också hålligt i en dubbelnicks lek där bara några dubblenicks lek och den blev inte så bra, i övrigt har jag inte haft någrastörre problem med dubbelnickslekar vad jag kan minnas, har ju hålligt i flera. Att just den leken inte blev bra berodde på flera saker och jag tror just att bara några hade ganska liten del i det egentligen. Det största problemet är som du säger hintar, och då inte medvetna hintar utan att folk inte tänker sig för när de skriver. Hintningregeln behöver vara väldigt strikt i en dubbelnickslek tycker jag.

Jag skulle vilja testa en dubbelnickslek.
Jag skulle btw vara värdelös som LL eftersom jag inte sett en enda hint ännu :angel: när lär man sig se det då?

Var inte det den leken där man kunde räkna ut att nu finns inga fler ulvar bland dubbelnicken eller om det var tvärtom? Minns inte så mycket hintande i den leken utan problemet var ju rolluppsättningen.

Jag skulle vilja testa en dubbelnickslek.
Jag skulle btw vara värdelös som LL eftersom jag inte sett en enda hint ännu :angel: när lär man sig se det då?

*tar på läsglasögon och fram anteckningsblock*
writingdude.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar