Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fattar inte. :o Vilken bok börjar jag med?

Har länge funderat på att läsa hans böcker, men de finns inte att få tag på på biblioteket. Drar mig för att köpa. :(

Va!? Vilket uselt bibliotek! Säg åt dem att ta hem dem åt dig! :rage:

Bilden är en guide till de olika böckerna, hur de hänger ihop. Discworld är nämligen inte en serie, utan ett antal böcker som utspelar sig i samma värld. Däremot finns det några återkommande "huvudkaraktärer", därför är de indelade på det sättet i bilden. Varje rad är alltså en kronologisk ordning av böcker som följer en viss huvudkaraktär/grupp av huvudkaraktärer. Men någon egentlig ordning finns inte riktigt, utan alla böcker är så gott som fristående. :)

Se mitt inlägg 112 för lite tips om hur man kan välja.

LL Monstermom

1. glömmerallt
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8. Matmissbrukaren
9. Sasse
10. Pilot
11.
12.

Var ett tag sedan jag var med i en ulvlek, men hoppas jag är välkommen tillbaka! :)
Tänkte försöka hänga med som åskådare till den pågående leken, så jag inte är så ringrostig till nästa! Kul!Kul!Kul! :bump:

Jag tror den här listan ska modifieras med lite extra information, så folk vet vad de ger sig in i...

LL Monstermom OBS, total nybörjare, kan ta en ände i förvirrad förskräckelse!

1. glömmerallt
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8. Matmissbrukaren
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia

Kul att se att så många vill spela i alla fall, jag trodde på fullt allvar att @glömmerallt skulle få stå där ensam! :p

Jag tror den här listan ska modifieras med lite extra information, så folk vet vad de ger sig in i...

LL Monstermom OBS, total nybörjare, kan ta en ände i förvirrad förskräckelse!

1. glömmerallt
2. bollen__
3. Asko
4. Mirtai
5. Snurrfian
6.Quarter4ever
7. cirkus
8. Matmissbrukaren
9. Sasse
10. Pilot
11. Dentaku
12. Lobelia

Kul att se att så många vill spela i alla fall, jag trodde på fullt allvar att @glömmerallt skulle få stå där ensam! :p

Men hallå :love:
Ska det bli fiasko vill vi alla deltaga i det :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar