Tja, du kan ju bli ensam i den listan.
Eller så kan jag få ett nervöst sammanbrott innan starten går.
Då får du ge mig alla roller, det går bra! Jag kan ta över som LL också vid behov.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja, du kan ju bli ensam i den listan.
Eller så kan jag få ett nervöst sammanbrott innan starten går.
och jag vill säga att jag vill vara LL någon gång också, fick en fin idé om ett tema nämligen (två ord: Lion King) men väntar på någon stackars sate som vill agera mentor åt mig
Tänk dig den debattenDå får du ge mig alla roller, det går bra! Jag kan ta över som LL också vid behov.
Alldeles utmärkt, jag är ju expert på OTande så tema känns inte så jättelångt därifrån. Det är bara fördelningen, som jag inte alls tänkte på förrän det nämndes här, som jag kan behöva hjälp medJag bollar gärna när det gäller fördelning och roller. Temat däremot kan jag inte hjälpa till med
Jag vill åtminstone en gång ha smileyrebusar som uppdatering!! Pretty please?
Vad blir det för tema??Hahaha, kan bli svårt att knåpa ihop med temat jag tänkt mig... Och jag vet inte hur bra det är om LL-meddelanden blir feltolkade?
Får se om det går att göra nån sorts kombo nån gång...
Jaa... Till mitt försvar var jag antagligen inte helt nykter vid tillfället.
Plus att jag, dagen efter (innan natt-DL) skrev detta till LL:
"Vem är alkemisten? Om inte jag omvänds utan lynchas vill jag träffa den så leken tar slut, känns som de goda är värda det. "
Så jag är JÄTTESNÄLL i nyktert tillstånd, ska du veta.
Vad blir det för tema??
... Discworld?Inte helt säker än, men lutar åt Discworld. Herrskap och häxor... Men samtidigt känns det dumt, jag kan omöjligt nå upp till samma kvalitet i mina uppdateringar () och jag vet inte riktigt hur många som ens känner till boken. Å andra sidan borde Pratchett vara obligatorisk läsning, och jag tycker det borde kunna passa rätt bra som ulvlekstema (finns ännu mer passande Discworld-böcker, men de blir mer avancerade känns det som just nu )... Men jag vet inte.
Funderar på några andra möjligheter också...
Inte helt säker än, men lutar åt Discworld. Herrskap och häxor... Men samtidigt känns det dumt, jag kan omöjligt nå upp till samma kvalitet i mina uppdateringar () och jag vet inte riktigt hur många som ens känner till boken. Å andra sidan borde Pratchett vara obligatorisk läsning, och jag tycker det borde kunna passa rätt bra som ulvlekstema (finns ännu mer passande Discworld-böcker, men de blir mer avancerade känns det som just nu )... Men jag vet inte.
Funderar på några andra möjligheter också...
*läser på wiki**suck*
Stackars mänskligheten...
*host*Nyutgivna Skivvärlden-böcker toppade regelbundet The Sunday Times bästsäljar-lista, vilket gjorde Pratchett till Storbritanniens mest sålda författare på 1990-talet
... Discworld?
*läser på wiki*
*host*
Helt fantastisk tema idee Inte byta!
Jag har dock bara läst några av böckerna och på svenska, bla herrskap och häxor tror jag, men de är ju fantastiska. Jag gillar mormor vädervax eller vad hon heter.
Det enklaste sättet att förklara det är nog att säga att det är är en fiktiv värld som är ändå knasigare, roligare och mer skruvad än varulvslekar.
Du, han är fortfarande aktiv! (Vilket inte är illa för någon med alzheimers... )
Hans böcker är helt enastående, och ja han har skrivit länge men det betyder bara att det finns mycket att njuta av!
Njae, det är väl som sagt starkaste kandidaten just nu - men samtidigt jättejobbigt att inte kunna göra det riktigt rättvisa.
Jag läste några på svenska i början (det var inte så lätt att få tag på engelskspråkiga böcker på den tiden har jag för mig...), men de är klart bättre på originalspråk!
Eftersom han skrivit så mycket finns det ju kvar böcker för kommande lekar också.
Jag kan tänka mig att de är bättre på orginalspråk, är dock inte så bra på engelska så jag är orolig för att inte förstå allt det roliga. Om eller kanske snarare när jag läser om de böcker jag läst förut så funderar jag på att försöka hitta dem på engelska och prova.