Nä vi tar bort usräckter för dig att inte vara LL, du kommer inte undan så lätt
Tydligen inte, ser jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä vi tar bort usräckter för dig att inte vara LL, du kommer inte undan så lätt
Jag vet inte om det finns någon direkt kö. Jag hjälper dig!
Jag vill minnas att @LenaH ska hålla en lek Det har hon ju nästan lovat. Plus att du jag och @Niyama (skulle väl hållit i en nyligen som inte blev av för hon blev upptagen av irl världen) har pratat om lekar tror jag men vi tre räknade jag som sådana som gärna släpper fram nya det är i vart fall den uppfattningen jag fått av både dig och Niyama.
Men @LenaH är väl också ny som LL? Isåfall har hon ju första tjing på nästa lek.
Ja @LenaH är ny och hon ska ha en lek som utspelar sig i ett slott på 14-1600 talet för det har jag bestämmt Efter att hon, kanske något oförsiktigt, i förra anmälningstråden nämnt att hon gillar slott och den tiden. Det är dock möjligt att hon behöver lite mer övertalning så vet inte om hon har något emot att du har en lek först.
Men @LenaH är väl också ny som LL? Isåfall har hon ju första tjing på nästa lek.
Försöker du komma undan nu igen?
Åh, jag skulle aldrig drööööömma om att stå ivägen för dig my love!Men @LenaH är väl också ny som LL? Isåfall har hon ju första tjing på nästa lek.
Jag tror inte den här rollen som Paddi skrev in i slutet av förra tråden kom med på listan? Så jag lägger in den
"Alkemisten har genom sin tillgång till De vises sten möjlighet att förvandla alla oädla metaller till guld. Så då är det väl inte så konstigt att alkemisten även har förmågan att en gång få en annan spelare att byta sida? Eventuella specialförmågor försvinner vid omvandlingen (gäller även demonen). Omvandlingen kan ske när som helst alkemisten PM:ar LL. Dessutom är de vises sten botande mot allehanda krämpor och sjukdomar och ger även viss odödlighet. Alkemisten står därför emot både ulvattacker och demonen, dock ett svärd i hjärtat (lynchning) kan alkemisten inte klara sig ifrån."
Åh, jag skulle aldrig drööööömma om att stå ivägen för dig my love!
Just nu är jag inne på ett antal arkeologer som gräver ut en krypta i Riddarholmskyrkan...Ja @LenaH är ny och hon ska ha en lek som utspelar sig i ett slott på 14-1600 talet för det har jag bestämmt Efter att hon, kanske något oförsiktigt, i förra anmälningstråden nämnt att hon gillar slott och den tiden. Det är dock möjligt att hon behöver lite mer övertalning så vet inte om hon har något emot att du har en lek först.
Åh, jag skulle aldrig drööööömma om att stå ivägen för dig my love!
Just nu är jag inne på ett antal arkeologer som gräver ut en krypta i Riddarholmskyrkan...
My precioussssscrap.
Just nu är jag inne på ett antal arkeologer som gräver ut en krypta i Riddarholmskyrkan...
Tänk när de mumifierade ulvarna tar dem, en efter en...Du ska hålla i många lekar.
Min kan nog bli rörig den också, jag skiter väl i vad spelarna gör, bara det passar in i temat!Hm. Kanske vi kan se min (eventuella ) lek som en aptitretare för din - min är tråkig och rörig med avsikt, för att din ska bli ännu bättre i kontrast.
Eller hur?
Hm. Kanske vi kan se min (Definitiva ) lek som en aptitretare för din - min är tråkig och rörig med avsikt, för att din ska bli ännu bättre i kontrast.
Eller hur?
Jag rättade lite du kan ju inte backa ur nu när jag redan anmält mig.