Är det så du gör? :P El vad?! Haha. Folk snackade ju att de förstått vem som var vad i förra leken och jag hade ingen aning. Suck
Haha, nä jag menar om jag ska vara LL i nästa lek är det ungefär dags att lära mig det där...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det så du gör? :P El vad?! Haha. Folk snackade ju att de förstått vem som var vad i förra leken och jag hade ingen aning. Suck
JahaHaha, nä jag menar om jag ska vara LL i nästa lek är det ungefär dags att lära mig det där...
Var inte det den leken där man kunde räkna ut att nu finns inga fler ulvar bland dubbelnicken eller om det var tvärtom? Minns inte så mycket hintande i den leken utan problemet var ju rolluppsättningen.
Jag skulle vilja testa en dubbelnickslek.
Jag skulle btw vara värdelös som LL eftersom jag inte sett en enda hint ännu när lär man sig se det då?
Jag tror att de hintar du inte ser är de hintar som är okej enligt reglerna(jag vet att det låter bakvänt men just det är sånt du lär dig förstå efter några lekar även om du inte nödvändigtvis ser dem).
De vanligaste hintar som inte är okej är att folk skriver att de tror någon är ond/god utan tillräckliga teorier och sådant går ju lätt att hålla utkik efter som LL om en läser igenom alla inlägg noga. Dessa hintar sker ju ofta av misstag tror jag.
Jag tror att de hintar du inte ser är de hintar som är okej enligt reglerna(jag vet att det låter bakvänt men just det är sånt du lär dig förstå efter några lekar även om du inte nödvändigtvis ser dem).
De vanligaste hintar som inte är okej är att folk skriver att de tror någon är ond/god utan tillräckliga teorier och sådant går ju lätt att hålla utkik efter som LL om en läser igenom alla inlägg noga. Dessa hintar sker ju ofta av misstag tror jag.
Aha. Så såna kan ju jag ha råkat göra utan att ens mena det som en hint? När jag inte haft någon bra teori o inte ens vet om den personen är god o typ skrivit känns god pga hur hon skriver?!
Räknades det som en hint i förra leken när jag skrev det där om dentaku alldeles innan jag blev käkad? Var ju jättesvårt att vara siare, visste inte hur jag skulle bete mig livrädd att hinta haha!
Ja nya spelare hintar ofta omedvetet genom att säga att någon känns god/ond.
Om du menar det du skrev till mig som jag sedan använde för att motivera att jag trodde D var siad( Jag hade rätt va, visst siade du henne?) så räknar jag det under kategorin "tillåtna hintar" eftersom du hade motivering/teori till att du trodde hon var god.
Ja precis jag hade ju siat henne då! Och var både rädd att jag skrev något man inte fick och något som var alldeles för tydligt så att lyan skulle förstå på en gång tyckte det var jättesvårt!
Ni är jättegulliga och härliga typer, er kan (och vill) jag snacka med i år och dar men jag är bara en sådan som är naiv och kanske har lite svårt att släppa om någon ljuger för mig, trots att jag vet att det är bara en lek.Men vad trist att du inte vill leka mer @Asko
Ni är jättegulliga och härliga typer, er kan (och vill) jag snacka med i år och dar men jag är bara en sådan som är naiv och kanske har lite svårt att släppa om någon ljuger för mig, trots att jag vet att det är bara en lek.
(något trauma från någon maffia-lek en gång i världen då en person som jag litade väldigt mycket på lurade mig flera gånger i raken kanske tog mest illa av att de andra goda verkade tycka att jag var dum och den som lurade mig att jag var för godtrogen .... eh, ja ni märker, ett trauma )
Fast ... jag kan vara med om ni tycker att det är heeelt ok att jag talar sanning heela tiden och tror på aaaallt ni säger Det blir en ny roll! Dumbommen kan den heta eller något
Ni är jättegulliga och härliga typer, er kan (och vill) jag snacka med i år och dar men jag är bara en sådan som är naiv och kanske har lite svårt att släppa om någon ljuger för mig, trots att jag vet att det är bara en lek.
(något trauma från någon maffia-lek en gång i världen då en person som jag litade väldigt mycket på lurade mig flera gånger i raken kanske tog mest illa av att de andra goda verkade tycka att jag var dum och den som lurade mig att jag var för godtrogen .... eh, ja ni märker, ett trauma )
Fast ... jag kan vara med om ni tycker att det är heeelt ok att jag talar sanning heela tiden och tror på aaaallt ni säger Det blir en ny roll! Dumbommen kan den heta eller något