Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
1. Habina
2. Snurrfian
3. Dentaku
4. Paddington (beroende på när leken kommer igång och hur det ser ut på jobbfronten e 3v semester.....)
5. Lilltess
6. Lobelia
7. LenaH
8. glömmerallt
9. Idahoe (kan vi försöka hålla nereantalet inlägg till en mer hanterbar nivå? :) )
10. @@bollen__
11. Klara
12. cirkus
13. Shaggy
14 Quarter4ever
15. Mirtai

Är detta nyaste?

är detta den nyaste?

Snyggar upp lite :)

LL: Matmissbrukaren
1. Habina
2. Snurrfian
3. Dentaku
4. Paddington
5. Lilltess
6. Lobelia
7. LenaH
8. glömmerallt
9. Idahoe
10. bollen__
11. Klara
12. cirkus
13. Shaggy
14 Quarter4ever
15. Mirtai
16. @Hedinn

Men hörrni, det här med hintar. Inte sjutton får man hinta bara för att man inte vet något, om inte hintar är tillåtna? Så länge jag spelat har det varit antingen hintar tillåtna eller hintar icke tillåtna - och då gäller det ju alla!

Jag tycker du kan anmäla dig själv och lova att vara onykter hela leken istället! :DJag popcornläste slutet senaste leken och hade väldigt roligt åt dina inlägg -och inte minst dina mot-/medspelares mer eller mindre desperata/uppgivna svar :laugh:
Håller med, men jag tycker att fler kan lukta på korken... :devil: Har för mig att det blev en del festliga inlägg på nyårsaftonskväll med :D

Men hörrni, det här med hintar. Inte sjutton får man hinta bara för att man inte veta något, om inte hintar är tillåtna? Så länge jag spelat har det varit antingen hintar tillåtna eller hintar icke tillåtna - och då gäller det ju alla!
Exakt, annars hintar man ju om att man har en roll utan information?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar